مراسم شام غریبان حضرت فاطمه زهرا (س) شب گذشته با حضور خیل کثیری از محبین اهل بیت از شهرستانهای استهبان، نی ریز و دهستان خیر در سالن شهید الهی مرکز مدیریت بیت الاحزان برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، مراسم شام غریبان حضرت فاطمه زهرا (س) شب گذشته با حضور خیل کثیری از محبین اهل بیت از شهرستانهای استهبان، نی ریز و دهستان خیر در سالن شهید الهی مرکز مدیریت بیت الاحزان برگزار شد.

در این مراسم که علاوه بر مسئولان دهستان خیر، حافظان قرآن کریم مدارس شبانه روزی بیت الاحزان، هیئت امنا و کارکنان مؤسسه بیت الاحزان نیز حضور داشتند، پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویر احمد و امام جمعه یاسوج به ذکر سخنانی در مناقب حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) پرداخت.

وی با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص)، به تبیین سه ویژگی «عنصر»، «شرف» و «کرامت» در وجود حضرت صدیقه طاهره (س) پرداخت و بر لزوم تلاش در دستیابی به این سه عامل در زندگی امروز تأکید کرد.

در ادامه حجت الاسلام کوچکی از حافظان مؤسسه به ذکر مصیبت و روضه خوانی در رثای حضرت زهرا(س) پرداخت و حاضران با سینه زنی در سوگ ام الائمه به عزاداری پرداختند.

لازم به ذکر است در پایان مراسم،حاضران از سفره کرامت حضرت زهرا(س) نیز بهره مند شدند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات