حجت الاسلام والمسلمین علیرضا شاهسونی، مدیر مسئول مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(س) از مدرسه شبانه روزی حفظ و تفسیریکساله کل قرآن کریم امام (ع) مراغه بازدید کرد.

در ابتدا آقای یوسف انوری، مسئول شعبه تبریز ضمن خوش آمد گویی، گزارشی از عملکرد شعبه تبریز و مدرسه شبانه روزی امام رضا(ع) ارائه نمودند.

این خادم قرآنی در بخشی از بازدید مدیرمسئول مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) از شعبه مراغه این مرکز قرآنی عنوان کرد: بیت الاحزان حضرت زهرا (س ) شعبه تبریز از آبان ۱۳۹۰ در دو بخش برادران و خواهران فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی افزود: زمینه های فعالیت این شعبه مکتب النور ویژه خردسالان ۴ الی ۶ ، روخوانی و روانخوانی ویژه افراد بیسواد، تجوید و حفظ خردسالان است.

این فعال قرآنی در ادامه یادآور شد: مدرسه شبانه روزی نیز با پذیرش ۲۵ نفر از قرآن آموز جهت حفظ یک ساله از نقاط مختلف کشور با حضور مربیان برجسته موسسه بیت الاحزان شعبه قم در حال برگزاریست و قرآن آموزان تا کنون موفق به حفظ ۳ جزء از قرآن کریم شده اند.

در ادامه این بازدید،حجت الاسلام والمسلمین شاهسونی، مدیر موسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (س) با حضور در کلاس های آموزشی با بررسی روند برگزاری این کلاسها، رهنمودهایی را برای افزایش کیفیت کار ارائه نمود.

 وی از مساعدت های اداره اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی در راه اندازی مدرسه شبانه روزی امام رضا(ع) قدر دانی نمود و افزود: اولین مدرسه شبانه روزی حفظ و تفسیر یکساله کل قرآن کریم در سال ۱۳۸۰در قرآن آباد ایران و با تلاشهای شبانه روزی آقای انوری و دیگر همکاران مؤسسه راه اندازی شد.

این حافظ قرآن تأکید کرد: راه‌اندازی مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) شعبه قم و انتشار نشریه قرآنی نورالثقلین برای اولین‌بار و راه‌اندازی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) شعبه تبریز را از اقدامات دیگر آقای انوری می باشد.

شایان ذکر است اولین مدرسه شبانه روزی حفظ و تفسیر یکساله کل قرآن کریم امام رضا(ع) در شمال غرب کشور در سال جاری به همت شعبه تبریز راه اندازی شده و در جوار امامزاده چکان و در سه کیلومتری شهرستان مراغه قرار دارد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات