مراسم عزاداری شام غریبان حضرت زهرا(سلام الله علیها) (فاطمیه اول) با حضور خیل عزاداران بانوی دو عالم در سالن شهید الهی روستای ماهفرخان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان، مراسم عزاداری شام غریبان حضرت زهرا(سلام الله علیها) شب گذشته ۶ آذر ماه با حضور خیل عزاداران بانوی دو عالم در سالن شهید الهی روستای ماهفرخان برگزار شد.

در این مراسم که به همت مرکز مدیریت بیت الاحزان با حضور جمعیت عظیم محبان اهل بیت عصمت و طهارت از دهستان خیر، حافظان مراکز شبانه روزی حفظ یکساله و حوزه علمیه قرآن محور و قرآن آموزان و خادمان قرآن کریم مراکز مختلف بیت الاحزان در شهرستان استهبان برگزار شد، حجت الاسلام خسروی امام جمعه شهرستان داراب سخنرانی کرد.

فاطمیه اول 1402- حجت الاسلام خسروی

وی با اشاره به حدیثی از حضرت زهرا(سلام الله علیها)، قرآن را تنها راه نجات بشر خواند و با ذکر برخی معضلات فرهنگی و اجتماعی که کشورهای غربی با آن دست به گریبان هستند، شکرگزاری نعمت انقلاب اسلامی را مورد توجه قرار داد.

امام جمعه داراب با ذکر نمونه‌هایی از اثرگذاری‌ها و برکات قرآن کریم در شهرستان داراب و استهبان، فعالیت‌های بیت الاحزان را تحسین کرد و لزوم توجه و حمایت مردم از فعالیت‌های قرآنی را گوشزد کرد.

در بخش دیگر جلسه، حامد جوکار، ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت به بیان مصائب و مداحی در رثای حضرت ام الائمه، فاطمه زهرا(سلام الله علیها) پرداخت و حاضران بر سر و سینه زدند و اشک ماتم ریختند.

قرائت قرآن کریم و زیارت حضرت زهرا(سلام الله علیها)، خیر مقدم حجت الاسلام علیرضا شاهسونی مدیر مسئول بیت الاحزان و اطعام حاضران در مراسم از دیگر برنامه‌های این محفل نورانی بود.

جهت مشاهده گزارش تصویری این مراسم کلیک کنید.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات