علی اکبر مظاهری میزبان طرح ملی رحله در داراب فارس می‌گوید طرح رحله یکی از افتخارات بیت الاحزان است چرا که توانسته تا حد زیادی به کیفیت آموزشی کشور کمک کند.

علی اکبر مظاهری میزبان طرح ملی رحله در داراب فارس می‌گوید طرح رحله یکی از افتخارات بیت الاحزان است چرا که توانسته تا حد زیادی به کیفیت آموزشی کشور کمک کند.

مظاهری در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان گفت: اگر در سازمانی تفکر جهادی همراه با تدبیر حاکم باشد موفقیت‌اش حتمی است رویه‌ای که خوشبختانه در موسسه قرآنی بیت الاحزان حاکم است و ما امروز نتایج آن را می‌بینیم.

وی افزود: طرح ملی رحله، یکی از مهم‌ترین نتایج تفکر جهادی همراه با تدبیر در موسسه بیت الاحزان است.

مدیر طرح ملی رحله داراب تبلیغات چهره به چهره را یکی از مهم‌ترین عوامل جذب قرآن آموزان در طرح‌های شبانه روزی حفظ قرآن دانست و بر ضرورت اجرای مناسب آن تاکید کرد.

علی اکبر مظاهری اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، تربیتی و ورزشی را از جمله برنامه‌های جانبی طرح ملی رحله در داراب عنوان کرد و گفت: سعی ما برگزاری رحله‌ای متنوع برای قرآن آموزان است و در این مسیر نیز از تمام ظرفیت‌های شهرستان از جمله آثار تاریخی و مذهبی داراب استفاده خواهیم کرد.

به گفته وی شهرستان داراب برای چهارمین بار است که میزبان طرح ملی رحله می شود و نهادهایی همچون آموزش و پرورش، اوقاف، سازمان تبلیغات اسلامی، امام جمعه شهرستان، جهاد کشاورزی و جمعی از خیرین حامیان رحله هشتم در این شهرستان به شمار می‌روند.

داراب از شهرهای جنوب شرقی استان فارس است و نوجوانان و جوانان ۱۴ تا ۲۲ ساله داراب و شهرهای اطراف در تابستان ۱۴۰۱ به مدت حدود ۵۰ روز در هنرستان امام خامنه‌ای این شهر به حفظ جزء ۳۰ و سوره مبارکه بقره خواهند پرداخت.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات