نظری مدیر برگزاری «طرح قرآنی ایلاف» جزئیات برگزاری این طرح را بیان کرد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(س)، موسسه پیام غدیر تهران از حدود بیست سال پیش فعالیت های فرهنگی خود را آغاز کرده است و عمده فعالیت های این مؤسسه در زمینه مدارس غیر دولتی در سطح استان تهران می باشد. با توجه به همکاری اخیر این مؤسسه با مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) در برگزاری «طرح قرآنی ایلاف»، گفتگویی با آقای نظری مدیر برگزاری این طرح در مؤسسه پیام غدیر انجام دادیم که مشروح آن در ادامه تقدیم می گردد:

لطفا توضیح مختصری در مورد این طرح بدهید؟
«طرح قرآنی ایلاف» حفظ جزء سی یا جزء یک قرآن کریم به صورت آنلاین و غیر حضوری می‌باشد که مؤسسه پیام غدیر با همکاری مؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا(سلام الله علیها) در کلانشهر تهران برگزار خواهد کرد. مخاطبان این طرح دانش آموزان دختر و پسر در محدوده سنی ۷ تا ۱۵ ساله می‌باشند که در محدوده زمانی ۶۰ روزه حدود یک جزء قرآن کریم را حفظ می‌کنند.

محتوای آموزشی طرح چیست ؟
دراین طرح علاوه بر آموزش حفظ قرآن کریم، مفاهیم قرآن نیز به صورت تصویری آموزش داده می شود. همچنین برای ترجمه آیات از ترجمه استاد ابوالفضل بهرام پور استفاده می شود و در پایان دوره گواهی نامه ای از طرف مؤسسه بیت الاحزان به قبول شدگان اعطا می‌گردد.

چه زمانی بنا دارید طرح را آغاز نمایید؟
ثبت نام این طرح در مؤسسه پیام غدیر به پایان رسیده است که در بخش برادران حدود ۶۰ نفر و در بخش خواهران حدود ۲۰ نفر نام نویسی کرده‌اند. آیین افتتاحیه طرح ایلاف نیز هفته گذشته برگزار گردید که در آن محفل، برنامه‌هایی مثل سخنرانی علی سعیدی نژاد مدیر عامل مؤسسه پیام غدیر، اجرای برنامه حفظ توسط مجتبی علیرضالو حافظ کل قرآن کریم مؤسسه بیت الاحزان و همچنین معرفی اساتید و تشریح برنامه های این طرح اجرا شد.

یاد آور می‌شود مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (س) با توجه به گسترش همه گیری ویروس کرونا در سطح کشور از اردیبهشت ماه سال جاری اقدام به راه اندازی طرح‌هایی در فضای مجازی نمود که طرح قرآنی ایلاف یکی از این طرح‌های جدید می‌باشد.

علاقه مندان می‌توانند جهت آشنایی بیشتر و نام نویسی آنلاین در این طرح به این صفحه و یا جهت نام نویسی حضوری به شعب بیت الاحزان در سراسر کشور مراجعه نمایند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات