شانزدهمین جشنواره ملی تجلیل از حافظان کل قرآن کریم مؤسسه بیت‌الاحزان ۲۳ شهریور با سخنرانی شیخ محسن کافی در استهبان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، شانزدهمین جشنواره ملی تجلیل از حافظان کل قرآن کریم مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) ۲۳ شهریور‌ماه با حضور بیش از ۵ هزار نفر از مسئولان، مربیان و حافظان قرآن این مؤسسه در سالن سید‌الشهدای دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان قرآنی استهبان برگزار می‌شود.

در این مراسم بیش از ۲۵۰ حافظ کل قرآن مؤسسه که طی یکسال اخیر موفق به حفظ کل آیات الهی شده‌اند تجلیل خواهند شد. این افراد از استان‌های مختلف کشور هستند که به تفکیک استان و مدارس معرفی و تجلیل خواهند شد.

برای برگزاری هرچه‌ بهتر این جشنواره کمیته‌های مختلفی از جمله برنامه‌ریزی، تبلیغات، اطلاع‌رسانی، تدارکات، پشتیبانی، فضا‌سازی، دکوراسیون، انتظامات، تشریفات و نظارت و ارزیابی تشکیل شده که وظایف هر کمیته مشخص و فعالیت‌های آنان آغاز شده است.

سخنران اصلی مراسم شیخ محسن کافی فرزند مرحوم کافی است و مسئولان کشوری و استانی هم در این مراسم حضور پیدا خواهند کرد.

مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) از ۲۰ سال پیش فعالیت خود را از روستایی از توابع شهرستان استهبان آغاز و امروز شعب این مؤسسه در سراسر کشور گسترده شده است، همچنین این مؤسسه بنیانگذار اولین مدارس شبانه‌روزی حفظ و تفسیر یکساله قرآن کریم است که هم‌اکنون ۱۰ مدرسه این مؤسسه در نقاط مختلف کشور مشغول تربیت حافظان قرآن هستند.

یاد آور می شود جشنواره تجلیل از حافظان قرآن بیت‌الاحزان یکی از ابتکارات این مؤسسه است که شانزدهمین دوره آن از ساعت ۸:۳۰ لغایت ۱۲:۳۰ روز ۲۳ شهریور برگزار خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات