شعب مؤسسه بیت الاحزان در سراسر کشور با برپایی مراسم‌های مختلف، میلاد سراسر نور و سرور یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) را جشن گرفتند.

شعب مؤسسه بیت الاحزان در سراسر کشور با برپایی مراسم‌های مختلف، میلاد پر خیر و سرور یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) را جشن گرفتند.

به گزراش پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان مراکز حفظ همراه با تحصیل دهستان خیر استهبان به میزبانی مرکز مدیریت مؤسسه، جشن پایان حفظ سه جزء خود را همزمان با میلاد با برکت حضرت بقیه الله (عج) برگزار کردند. در این مراسم که با حضور والدین قرآن آموزان مرکز حفظ همراه با تحصیل برگزار شد حجت الاسلام سعیدی استاد اخلاق حوزه علمیه قم و حجت الاسلام شاهسونی مدیر مسئول مؤسسه بیت الاحزان سخنرانی کردند و با ستایش تلاش های دانش آموزان در مسیر حفظ قرآن کریم توصیه‌هایی اخلاقی مطرح کردند.

شعبه کارزین نیز در این ایام با برپایی جشن میلاد همراه با مولودی خوانی و سخنرانی در بین قرآن آموزان مهد و پیش دبستانی و همچنین حافظان و قرآن آموزان شعبه، این میلاد بزرگ را گرامی داشت.

برپایی جشن بزرگ میلاد آقا صاحب الزمان (عج) همراه با سخنرانی، مولودی خوانی ،اجرای گروه سرود، نمایش ، مسابقه و اهداء جوایز از برنامه‌های بیت الاحزان حضرت زهرا (س) شعبه ارد در این ایام بود. این شعبه همچنین در یکی از روستاهای همجوار شهر ارد مراسم جشن برگزار کرد. از دیگر برنامه‌های این شعبه برگزاری مراسم احیاء شب نیمه شعبان همراه با جشن و برگزاری برنامه های متنوع مختص سنین راهنمایی و دبیرستان با همکاری پایگاه مقاومت و هیئت خواهران و همچنین برگزاری جشن نیمه شعبان در مهد کودک این شعبه بود.

بیت الاحزان شعبه رستم مراسم احیای شب نیمه شعبان را با حضور جمعی از بانوان شهر مصیری همراه با قرائت دعا، مولودی خوانی و توزیع غذای نذری در این ایام برپا کرد.

مراسم باشکوه جشن میلاد با سعادت یگانه عالم هستی حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه) در بیت الاحزان شعبه امامشهر برگزار شد.

شعبه هورز از توابع شهرستان قیر و کارزین دیگر شعبه ای بود که مراسم جشن ولادت امام زمان(عج) را برگزار کرد.

مرکز شبانه روزی حفظ یکساله آل یاسین(ع) شیراز در این ایام با کمک قرآن آموزان این مرکز ایستگاه صلواتی برپا کرد.

شعبه خیابان مسلم شیراز نیز با برپایی جشن میلاد و ایستگاه صلواتی این روز بزرگ را گرامی داشت.

تعدادی از قرآن آموزان مرکز شبانه روزی حفظ یکساله شهید سلیمانی کرمان در جشن پرشور میلاد حضرت مهدی موعود(عج) شهرستان ماهان به اجرای برنامه قرآنی پرداختند و حجت الاسلام شادمانی مدیر این مرکز نیز در این محفل پرشور سخنرانی کرد.

به مناسبت میلاد باسعادت منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف مراسم جشن و سفره صلوات همراه با مولودی خوانی و ختم صلوات در شعبه بیت الاحزان حضرت زهرا سلام الله علیها شهر معزآباد جابری برگزار شد.

بیت الاحزان حضرت زهرا روستای محمد آباد استان کرمان نیز در این ایام به برپایی جشن میلاد با سعادت ذخیره عالم هستی پرداخت.

جشن میلاد امام زمان(عج) با دعوت از کوچکترین حفاظ در شعبه میمند علیا برگزار شد.

بیت الاحزان حضرت زهرا شعبه دامنه استهبان نیز با برپایی مراسم جشن میلاد همراه با سخنرانی، اجرای سرود ومولودی خوانی و پخت ۸۰ کیلو شله زرد نذری این روز بزرگ را گرامی داشت.

در خجسته سالروز میلاد سراسر نور منجی عالم بشریت با حضور و سخنرانی امام جمعه شهرستان ارسنجان حجت الاسلام بهرامی و حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ارسنجان، فرمانده حوزه حضرت ولیعصر، بخشدار مرکزی ارسنجان و امت حزب‌الله خبریز مراسم جشن در مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا سلام الله علیها شعبه خبریز برگزار گردید و در پایان به حفاظی که در مسابقه ۲۵ الی ۱۰ جزء مؤسسه شرکت کرده بودند و صاحب رتبه شده بودند جوایزی اهدا گردید.

بیت الاحزان شعبه خورنگان شهرستان فسا نیز با برپایی جشن میلاد با سعادت حضرت مهدی(عج) و اجرای برنامه های متنوع این جشن فرخنده را گرامی داشت.

جشن میلاد امام زمان (عج) در شعبه کلون از توابع شهرستان لارستان همراه با مولودی خوانی و سرود و پذیرایی در محل شعبه برگزار شد.

مراسم جشن میلاد باسعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) همراه بامولودی خوانی، مسابقه، اهدای جوایز به نامهای مهدی، نرگس وحکیمه دربیت الاحزان حضرت زهراسلام الله علیها شعبه شرفویه برگزار شد. برگزاری مسابقه نقاشی به مناسبت نیمه شعبان برای بچه های پیش دبستانی و دبستانی و اهدای جوایز به شرکت کنندگان از دیگر برنامه های این شعبه بود.

لازم به ذکر است سایر شعب مؤسسه نیز هر کدام به نوبه خود نسبت به برگزاری جشن میلاد حضرت صاحب الزمان (عج۹ اهتمام ویژه ای داشتند که در این مطلب تنها گزارشاتی که به دست ما رسید را بازتاب دادیم.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات