بیت الاحزان شعبه پردیسان قم در اقدامی ابتکاری و جالب توجه، از مدت‌ها پیش اقدام به برگزاری سفره ختم صلوات کرده است.

 

بیت الاحزان شعبه پردیسان قم در اقدامی ابتکاری و جالب توجه، از مدت‌ها پیش اقدام به برگزاری سفره ختم صلوات کرده است.

در ادامه گزارش این مراسم را بخوانید:

این مراسم عصرهای سه شنبه در مهد و پیش دبستانی شعبه پردیسان قم و بعد از اتمام کلاس‌های قرآن پژوهان برگزار می‌شود.

در این سفره قرآن پژوهان و همسایه ها که به طور معمول ۴۰ نفر هستند، دور سفره می نشینند و صلوات خاصه هر معصوم را جداگانه می خوانند و برای هر معصوم ۱۰۰ صلوات می فرستند.

انتهای برنامه با خواندن حدیث کساء و دعای شریفه قرآنی “امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء” و دعا در حق همدیگر پایان می یابد.

کارت هایی که مشاهده می شود کارت های صلوات هستند که در هر کارت صلوات خاصه هر معصوم و ذکر مختصری از زندگی ایشان بر روی آن آورده شده است.

همچنین در این شعبه مسابقه‌ای بین حافظان ۱، ۳ و ۱۰ جزء قرآن کریم برگزار شد و از برگزیدگان با اهدای هدایایی توسط حجت الاسلام سیاری، مسئول بیت الاحزان شعبه قم تجلیل شد. وی ضمن تشکر از مدیر مسئول مؤسسه حاج آقا شاهسونی وهمه بزرگواران و خیرینی که موسسه پردیسان را حمایت کردند اظهار امیدواری کرد ان‌شاءالله در ادامه مسیر نیز با دعای همه قرآنیان و خیرین بتواند خدمتگزار خوب برای حضرت زهرا (س) باشد.

حافظان قرآن شعبه پردیسان (سه تا ۱۰ جزء)

گفتنی است مدیریت این شعبه را حمیده کریمیان، نخستین حافظ کل قرآن معلول جسمی ـ حرکتی که در بیت الاحزان موفق به حفظ کل قرآن کریم شده است، به‌عهده دارد.

سرکار خانم کریمیان در حال اهدای جایزه به برگزیدگان مسابقه

سرکار خانم کریمیان درسال ۱۳۷۸ حفظ قرآن را آغاز و ظرف مدت یک سال و نیم موفق به حفظ کل قرآن شد . سابقه مربیگری وی بیش از ده سال می باشد و اکنون علاوه بر سرپرستی شعبه پردیسان قم، در این شعبه مربی حفظ قرآن کریم نیز می باشد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات