در مراسم تجلیل از حافظان و مربیان نخبه پنجمین دوره طرح ملی تربیت حافظان کل قرآن کریم که فردا سه شنبه در صحن علنی مسابقات بین المللی قرآن کریم تهران برگزار می گردد، از سرکار خانم سکینه سبزیان، مسئول مؤسسه بیت الاحزان در منطقه دلگان تجلیل به عمل خواهد آمد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، در مراسم تجلیل از حافظان و مربیان نخبه پنجمین دوره طرح ملی تربیت حافظان کل قرآن کریم که فردا سه شنبه در صحن علنی مسابقات بین المللی قرآن کریم تهران برگزار می گردد، از سرکار خانم سکینه سبزیان، مسئول مؤسسه بیت الاحزان در منطقه دلگان تجلیل به عمل خواهد آمد.

بنابر این گزارش در این مراسم که با حضور حجت الاسلام محمدی، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و جمعی از مسئولان لشکری و کشوری برگزار می گردد از ۸ مربی برگزیده قرآن کریم در پنجمین دوره طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم تجلیل خواهد شد.

انتخاب این ۸ مربی از بین ۶۲ مربی برتر که توسط ادارات کل اوقاف استانهای کشور به سازمان اوقاف معرفی شده اند صورت گرفته است که سرکار خانم سبزیان بدلیل تربیت بیش از ۵۰۰ حافظ قرآن کریم در استان سیستان و بلوچستان در جمع این ۸ مربی برتر کشور مورد تجلیل قرار خواهد گرفت.

یادآور می شود سازمان اوقاف و امور خیریه کشور تاکنون ۵ دوره طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم را در بقاع متبرکه و مؤسسات و مراکز قرآنی کشور برگزار نموده است.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات