به همت خیراندیشان شهرستان نی ریز، بیت الاحزان حضرت زهرا (س) در این شهرستان پس از 5 سال فعالیت در ساختمان استیجاری، فعالیت های قرآنی خود را در ساختمان جدید آغاز کرد

 

 

صبح روز گذشته ۱۳ آذر ماه ساختمان جدید شعبه نی ریز با حضور آقای دهقان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نی ریز، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا شاهسونی، مدیر مؤسسه بیت الاحزان، حجت الاسلام مصطفی شاهسونی، رئیس حوزه علمیه امام مهدی(عجل الله فرجه) و حجت الاسلام حسینی، نماینده ولی فقیه در سپاه نی ریز افتتاح شد.

در این مراسم، حجت الاسلام  شاهسونی، مدیر مؤسسه ضمن خوش آمد گویی به مسئولین حاضر در جلسه گزارشی از عملکرد چند ساله مؤسسه ارائه نمود.

شاهسونی در ادامه سخنان خود با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) – که می فرماید: «هر گاه فرزند آدم بمیرد عمل او قطع می‏شود مگر از سه چیز: صدقه‏ جاریه (وقف به عنوان نمونه‏ ای از صدقه جاریه است) علمی که از آن سود برده شود، یا فرزند صالحی که برای او دعا کند.» – از اهمیت و جایگاه وقف در اسلام سخن گفت.

شاهسونی در ادامه از آقای محمد دلداری خیراندیشی که یک باب ساختمان نیمه تمام را وقف مؤسسه بیت الاحزان شعبه نی ریز نموده و همچنین از مساعدت ها و تلاشهای آقای جراح، مسئول شعبه جهت تکمیل این ساختمان تشکر و قدردانی نمود.

گفتنی است بیت الاحزان شعبه نی ریز در سال ۸۷ در ساختمان استیجاری راه اندازی شد و تاکنون موفق به تربیت ۱۵ حافظ کل قرآن و بیش از ۱۰۰ حافظ ۱ تا ۲۰ جزء شده است.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات