حجت الاسلام علی اکبر شاهسونی، مدیر مدارس شبانه روزی حفظ و تفسیر کل قرآن کریم مؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) در گفتگویی تاریخ مصاحبه و آزمون ورودی این مدارس را 26 خرداد لغایت 15 تیرماه اعلام کرد

حجت الاسلام علی اکبر شاهسونی، مدیر مدارس شبانه روزی حفظ و تفسیر کل قرآن کریم مؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) در گفتگویی تاریخ مصاحبه و آزمون ورودی این مدارس را ۲۶ خرداد لغایت ۱۵ تیرماه اعلام کرد.

این حافظ قرآن همچنین افزود: داوطلبان علاقمند به حفظ قرآن در یک سال پس از قبولی در مصاحبه و آزمون در دوره آزمایشی که از اول مردادماه آغاز و به مدت ۴۰ روز است شرکت و در پایان دوره آزمایشی پذیرش نهایی صورت خواهد گرفت.

وی عنوان کرد: هر ساله بیشترین آمار ثبت نام شوندگان مربوط به استان خوزستان بود و امسال نیز علاقمندان به حفظ قرآن در استان های فارس و خوزستان نیز بیشترین استقبال و ثبت نام را داشته اند.

گفتنی است طرح یک ساله حفظ کل قرآن در مدارس شبانه روزی از سال ۱۳۸۰ در این مؤسسه آغاز شده و تا کنون به یاری خداوند ۲۵۰ نفر در این مدارس موفق به حفظ کل قرآن کریم شده اند.

داوطلبان عزیز در صورت داشتن هر گونه سؤال می توانند با شماره ۰۷۳۲۴۶۸۲۲۲۶ (برادران) و ۰۷۳۲۴۷۳۲۹۶۹ ( خواهران) در ساعات ۸-۱۲ تماس حاصل فرمایند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات