در راستای برپايی بيست و يكمين نمايشگاه بين‌المللی قرآن و حضور مؤسسه بيت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در قالب يك غرفه مجزا، كتاب "حفظ آسان قرآن كريم" رونمايی می‌شود.

در راستای برپایی بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و حضور مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در قالب یک غرفه مجزا، کتاب “حفظ آسان قرآن کریم” رونمایی می‌شود.

مهدی شهسوار، مدیر روابط عمومی مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در گفت‌وگویی، با اشاره به این مطلب که مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در بیست و یکمین نمایشگاه قرآن با در اختیار داشتن فضایی به ابعاد ۳*۶ حضور می‌یابد، گفت: مؤسسه فرهنگی قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) جهت معرفی فعالیت‌های قرآنی و بسط فعالیت‌های تخصصی در حوزه قرآن و عترت در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن حضور می‌یابد.

سردبیر نشریه نورالثقلین در ادامه اهم برنامه‌های اجرایی مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در بیست و یکمین نمایشگاه را برگزاری مراسم شبی با قرآن، رونمایی از کتب تخصصی ـ قرآنی و همچنین نرم‌افزار جامع حفاظ قرآن نام برد.

مدیر پایگاه اینترنتی مؤسسه بیت‌الاحزان در رابطه با بخش‌های متفاوت مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) بیان کرد: مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن دارای بخش ثبت‌نام، ارائه محصولات فرهنگی و مشاوره قرآنی است.

شهسوار در ادامه گفت: سعید حسن‌شاهی، حافظ روشندل و همسرش الهه توانگر، از حافظان قرآن مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در مدارس شبانه‌روزی حفظ و تفسیر کل قرآن مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) موفق به حفظ کل قرآن شده‌اند و در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن به عنوان حافظ و مشاوره حضور می‌یابند.

این فعال قرآنی ضمن بیان مطلب فوق افزود: در نظر گرفته شده است تا کتاب «حفظ آسان قرآن کریم» به تألیف حجت‌الاسلام شاهسونی، مدیر مسئول مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) رونمایی شود.

وی در ادامه به رونمایی شدن نرم‌افزار «جامع حفاظ» در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن اشاره کرد و افزود: در بخش آی تی مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) نرم‌افزار جامع حفاظ طراحی و تولید شده است که مقرر شده تا در این نمایشگاه رونمایی شود.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات