حجت الاسلام علیرضا شاهسونی، مسئول موسسه قرآنی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) روز گذشته با حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد حاج علی اکبری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و امام جمعه موقت تهران دیدار کرد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، حجت الاسلام علیرضا شاهسونی، مسئول موسسه قرآنی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) روز گذشته با حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد حاج علی اکبری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و امام جمعه موقت تهران دیدار کرد.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام شاهسونی گزارشی از عملکرد ۲۴ ساله بیت الاحزان و فعالیت‌های این موسسه بیان کرد و افزود: موسسه قرآنی بیت الاحزان با توجه به تربیت بیش از ۲۰۰۰ حافظ کل قرآن که نزدیک به ۵۰۰ نفر از آنها طلبه و روحانی حافظ کل هستند برای بسط آموزه های کلام وحی و تربیت حافظان قرآن کریم آمادگی دارد.

در ادامه امام جمعه موقت تهران سه اصل توجه به مسجد، توجه به قرآن کریم و توجه به آموزش های دینی ویژه کودکان و نونهالان را سرآغاز ایجاد تمدن درخشان اسلامی مطلوب قرآن عنوان کرد و گفت: جوان گرایی و استفاده از روحانیون جوان حافظ قرآن در کسوت ائمه جمعه کشور یکی از برنامه های شورای سیاستگذاری ائمه جمعه می‌باشد و در این زمینه موسسه قرآنی بیت الاحزان می‌تواند نقشی موثر و ارزشمند داشته باشد.

در این دیدار توافق شد با بهره گیری از ظرفیت طرفین جهت توسعه و مهجوریت زدایی از ساحت مقدس قرآن کریم و به ویژه سیاستگذاری و فرهنگسازی جهت تربیت ده میلیون حافظ قرآن در کشور که از دغدغه‌های رهبر انقلاب است اقدام شود.

دیدار حافظان و خادمان قرآن کریم با رهبر انقلاب از دیگر درخواست‌های مسئول بیت الاحزان بود که با قول مساعد حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری جهت پیگیری این موضوع همراه بود.

بازدید رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور از فعالیتهای بیت الاحزان در استان فارس و شهرستان استهبان نیز از دیگر مصوبات این نشست بود.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات