در راستای تبلیغات مدارس شبانه روزی و معرفی فعالیت های مؤسسه قرآنی- فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (س)، حجت الاسلام شاهسونی، مدیر مسئول به همراه تعدای از مسئولین مؤسسه با حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی دیدار و گفتگو کردند.

 

به گزارش روابط عمومی مؤسسه بیت الاحزان در این دیدار حجت الاسلام و المسلین طهماسبی، امام جمعه فسا، حجت الاسلام صدیق امام جمعه ششده و قره بلاغ، حجت الاسلام هادی سیاری، مسئول بیت الاحزان شعبه قم و حجت الاسلام محمد امین ابوالحسنی، از مدرسان حوزه علمیه نیز حضور داشتند.

در ابتدای این دیدار صمیمانه، حجت الاسلام شاهسونی گزارشی از عملکرد ۱۸ ساله مؤسسه بیت الاحزان و روند برنامه های قرآنی و فرهنگی ارائه داد.

پس از آن حجت الاسلام و المسلین طهماسبی گزارش عملکرد حوزه های علمیه شهرستان فسا و عملکرد شهرستان در حوزه های فرهنگی و همچنین فعالیت های گسترده مؤسسه بیت الاحزان در این شهرستان را ارائه نمود.

در پایان این مراسم نیز حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های قرآنی و مذهبی ارائه شده، با اشاره به ارزش فعالیت های قرآنی و فرهنگی، از این گونه فعالیت ها ابراز خرسندی نمود.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات