با حضور 90 مدیر و معلم برگزار می شود:
دوره آموزشی ضمن خدمت مسئولان، مدیران و معلمان مراکز تخصصی حفظ همراه با تحصیل مؤسسه بیت الاحزان چهارشنبه 10 آبان ماه در شهرستان استهبان آغاز خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان، دوره آموزشی ضمن خدمت مسئولان، مدیران و معلمان مراکز تخصصی حفظ همراه با تحصیل مؤسسه بیت الاحزان فردا چهارشنبه ۱۰ آبان ماه در شهرستان استهبان آغاز خواهد شد.

این دوره به مدت دو روز با شرکت قریب ۹۰ مسئول، مدیر و معلم مدارس حفظ همراه با تحصیل از استان‌های فارس، تهران، کرمان و اصفهان در سالن فرمانداری شهرستان استهبان برگزار می‌شود.

از برنامه‌های این دوره می‌توان به کارگاه تدریس کتاب با محوریت کتاب روابط معلم و دانش آموز، کارگاه چالش‌های مربوط به حفظ قرآن کریم، آموزش مهارت های مورد نیاز معلمان در قالب مسابقه و کار گروهی، ارائه تجربیات موفق، مباحث مالی قرارداد بین مدیران و معلمان، جلسات اعتقادی اخلاقی و مباحث مدیریتی مدارس اشاره کرد.

گفتنی است هم اکنون ۳۰ مدرسه حفظ همراه با تحصیل در سراسر کشور پذیرای قرآن آموزان مقطع متوسطه اول هستند و این دوره آموزشی به منظور ارتقای توانمندی‌های مدیران و معلمان این مراکز برگزار خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات