حجت الاسلام هادی سیاری دبیر طرح ملی رحله جرئیاتی از برگزاری هشتمین دوره طرح ملی رحله ارائه داد. / متقاضیان فقط تا 22 بهمن مهلت دارند

حجت الاسلام هادی سیاری دبیر طرح ملی رحله در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان جزئیاتی از برگزاری هشتمین دوره این طرح ملی ارائه داد.

وی با بیان این که تاکنون ۱۵ نفر جهت دریافت میزبانی طرح ملی رحله با پرکردن فرم الکترونیکی ثبت نام اعلام آمادگی کرده اند گفت: ۴ نفر از متقاضیان سابقه برپایی طرح در سال‌های قبل را دارند و ۱۱ نفر برای بار اول متقاضی برگزاری این طرح ملی شده اند.

حجت الاسلام سیاری با اشاره به این که طرح ملی رحله قابل اجرا در تمامی نقاط کشور می‌باشد گفت: تاکنون از ۸ استان کشور متقاضی برگزاری طرح داشته‌ایم که استان خوزستان بیشترین علاقه‌مندی به برگزاری طرح را نشان داده است.

دبیر طرح ملی رحله خاطر نشان کرد: همه مؤسسات قرآنی و مجموعه‌های فرهنگی و حتی افراد حقیقی در صورت احراز شرایط می‌توانند جهت دریافت میزبانی طرح نام نویسی کنند چنان که در حال حاضر علاوه بر شعب مؤسسه بیت الاحزان از مؤسسات قرآنی دیگر و حوزه‌های علمیه و برخی مراکز فرهنگی و دولتی هم جهت برگزاری طرح نام نویسی کرده‌اند.

وی با بیان این که مهلت نام نویسی تا ۲۲ بهمن ماه خواهد بود تصریح کرد: از عزیزانی که تصمیم به برگزاری طرح دارند خواهش می‌کنیم در مهلت مقرر نسبت به اعلام آمادگی جهت دریافت میزبانی طرح از طریق پر کردن فرم الکترونیکی ثبت نام اقدام نمایند چرا که هر گونه درخواست میزبانی پس از تاریخ اعلام شده مورد قبول نخواهد بود.

گفتنی است طرح ملی رحله، حفظ جزء ۳۰ و سوره مبارکه بقره در ایام تابستان، به صورت شبانه روزی ویژه نوجوانان و جوانان ۱۴ تا ۲۲ ساله است که مؤسسه بیت الاحزان در تابستان ۱۴۰۱ برای هشتمین سال پیاپی در سراسر کشور برگزار خواهد کرد.

مؤسسات، نهادها و فعالان فرهنگی و قرآنی می‌توانند با کلیک بر روی این لینک از جزئیات این طرح آگاه شده و در صورت تمایل نسبت به درخواست دریافت میزبانی طرح اقدام نمایند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات