سی و هشتمین دوره مسابقات قران کریم خراسان رضوی با اعلام نفرات برتر به کار خود پایان داد.

 

به گزارش روابط عمومی مؤسسه قرآنی- فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، نفرات برتر سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن در سه رشته حفظ، قرائت و ترتیل، اذان و دعاخوانی ویژه بزرگسالان در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات در مصلای شهرستان قوچان اعلام شد.

بر این اساس در بخش بانوان زینب ضیاءدوست از سبزوار، مریم هاشمی و راحله اسکندری از مشهد، و در بخش آقایان نیز حامد علیزاده از تربت جام، محمد مشمول از مشهد و سعید بیژنی از مشهد به ترتیب نفرات اول تا سوم رشته قرائت و فرزانه کلالی از مشهد، زهرا مهوشیان از مشهد و نسرین جوانبخت دیراوندی از قوچان در بخش بانوان و سید حامد حسینی، جواد رشید تولایی و سید حجت ترحمی در بخش آقایان به ترتیب نفرات برتر رشته ترتیل اعلام شده اند.

در رشته حفظ کل بانوان نیز سمانه محروقی از مشهد، ملیحه عسگری از مشهد و مهدیه مهدوی و در بخش آقایان مجتبی فردفانی از مشهد، محمود محمد نیا از مشهد و رضا گلشاهی از مشهد به ترتیب رتبه‌های برتر رشته حفظ کل را به دست آوردند. همچنین فاطمه صالح آبادی از سبزوار، بهاره علی‌آبادی از مشهد و فاطمه خالقی نیز از مشهد در بخش بانوان و آریا دهقانی از مشهد، علی شیخ جامی از تایباد و سعید قره داشی از مشهد در بخش آقایان در رشته حفظ ۲۰ جزء به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در رشته حفظ ۱۰ جزء نیز در بخش بانوان منیره حسین‌زاده از مشهد، زهرا زحمت‌کش از گناباد و مرضیه عادلی از مشهد و در بخش آقایان محمد ابراهیم مشغلی از مشهد، مجید نیرومند از مشهد و احمد برزگر از تربت‌جام به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

همچنین در رشته حفظ پنج جزء طیبه نامنی از سبزوار، سکینه امیری از مشهد و مریم رحیمی‌خواه از سبزوار در بخش بانوان و حمیدرضا جاویدشفیعی از مشهد، احمد البوعبادی از چناران و امین صمدی از سرخس به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

مرضیه شریفی، طاهره دبیری و مرضیه میرزایی‌پور، هرسه از مشهد نیز نفرات اول تا سوم رشته دعاخوانی این دوره از مسابقات در بخش بانوان و حسین مقدم‌کیا از مشهد، مهدی رجبی از تربت حیدریه و محمد عیدیان از مشهد در بخش آقایان به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم رشته دعاخوانی را کسب کردند.

در رشته اذان ایرج رضوانی از نیشابور، امین شکراللهی از مشهد و سعید ثنایی از طرقبه شاندیز به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم این دوره از مسابقات خراسان رضوی بودند.

گفتنی است مجتبی فردفانی، حافظ کشوری و بین المللی کل قرآن کریم از شهرستان گراش می باشد که در سال ۱۳۷۰ در خانواده ای متدین و مذهبی در گراش متولد و هم اینک دانشجوی ارشد رشته قرآن و حدیث دانشگاه فردوسی مشهد است.

وی در سال تحفیظی ۸۶- ۸۵ در مدرسه شبانه روزی حفظ و تفسیر یک ساله کل قرآن مؤسسه بیت الاحزان شهرستان استهبان موفق به حفظ کل قرآن کریم گردید.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات