درخشش حافظان بیت الاحزان در هفتمین دوره مسابقات قرآن مناطق آزاد تجاری کشور زمینه ساز قهرمانی منطقه آزاد اروند در بخش تیمی مسابقات شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، درخشش حافظان بیت الاحزان در هفتمین دوره مسابقات قرآن مناطق آزاد تجاری کشور زمینه ساز قهرمانی منطقه آزاد اروند در بخش تیمی مسابقات شد.

بر اساس این گزارش هفتمین دوره مسابقه قرآن کریم مناطق آزاد تجاری کشور به مدت ۲ روز و به صورت مجازی در جزیره کیش برگزار شد و خواهران و برادران ساکن مناطق آزاد کشور در سه رشته قرائت تحقیق، قرائت ترتیل و حفظ کل قرآن کریم به صورت غیر حضوری و در بستر فضای مجازی به رقابت پرداختند.

درهفتمین دوره مسابقه قرآن کریم مناطق آزاد تجاری کشور، از هر یک از مناطق آزاد هفتگانه کشور ۶ شرکت کننده حضور داشتند که در مجموع ۴۲ نفر آقا و خانم از این مناطق، درمسابقات قرآن شرکت کردند و در بخش تیمی این مسابقات منطقه آزاد اروند توانست رتبه اول بخش تیمی را کسب نماید.

در این دوره از مسابقات مینا چشم سبز از حافظان خوزستانی بیت الاحزان رتبه اول مسابقات در رشته حفظ کل خواهران را کسب کرد و محمد امیری فرد دیگر حافظ بیت الاحزان رتبه دوم رشته حفظ کل برادران را از آن خود کرد.

یادآور می‌شود این حافظان بیت الاحزان پیش از این موفق به کسب رتبه‌های متعددی در مسابقات کشوری قرآن کریم شده اند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات