علی کاظمی، مجتبی علیرضالو و سید علی حسینی از حافظان مؤسسه بیت الاحزان در مرحله نهایی بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآن بسیج کشور رتبه‌های برتر را کسب کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان، سه حافظ مؤسسه بیت الاحزان در مرحله نهایی بیست و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج که چندی پیش در تهران برگزار شد موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند.

بر اساس این گزارش این دوره از مسابقات از روز سه‌شنبه ۲۱ تیرماه با برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز شد. در ادامه روز چهارشنبه ۲۲ تیرماه مسابقات در بخش‌ها و رشته‌های مختلف در شش سالن مجزا در دو گروه بانوان و آقایان برگزار شد. همچنین در این دوره یک گروه از داوران ملی و بین‌المللی رقابت قاریان و حافظان قرآن کریم را قضاوت کردند.

در مرحله مقدماتی این مسابقات بیش از ۲۰ هزار نفر از بسیجیان در چهار بخش ثبت نام کرده و رقابت خود را برگزار کردند. این چهار بخش شامل؛ انفرادی، گروهی، خانوادگی و ایده‌پردازی بود.

در ادامه مرحله استانی این مسابقات برگزار شد و حاصل رقابت، راهیابی ۲ هزار نفر به مرحله کشوری بود. مرحله کشوری نیز طی دو مرحله برگزار شد. مرحله اول به صورت ارزیابی مجازی بود که در خردادماه شاهد برگزاری آن بودیم. حاصل ارزیابی مجازی راهیابی ۲۰۰ نفر به مرحله حضوری بود که در مراسم اختتامیه مسابقات از ایشان تجلیل شد.

با اعلام نفرات برتر در مراسم اختتامیه آقایان مجتبی علیرضالو از تهران در رشته حفظ کل و علی کاظمی از خمینی شهر اصفهان در رشته ترتیل حائز رتبه نخست کشوری و سید علی حسینی از شهر قم رتبه سوم حفظ ۱۵ جزء را به خود اختصاص دادند تا مؤسسه بیت الاحزان با معرفی سه نفر برتر مسابقات یکی از موفق ترین مؤسسات این دوره از مسابقات قرآن و عترت بسیج باشد.

به اذعان این افراد این مسابقات از سطح کیفی بالایی برخوردار بود و بهترین های هر رشته به رقابت با یکدیگر پرداختند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات