برترین‌های رشته ترتیل سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن در بخش بانوان در سطوح ممتاز، عالی و شایسته تقدیر معرفی شدند.

 

به گزارش روابط عمومی مؤسسه قرآنی- فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) در سی و هشتمین دوره از مسابقات قرآن کریم در رشته حفظ ۲۰ جزء حمیده حسینی از حافظان بیت الاحزان در سطح عالی قرار گرفت.

در رشته ترتیل سطح ممتاز، فرشته مرادی از کرمانشاه و آذرمان صادقی از گیلان و در سطح عالی سنا منبوهی از خوزستان، همچنین مرضیه فیروززاده از فارس و معصومه صحرایی از اصفهان شایسته تقدیر شدند.

رقابت های رشته ترتیل سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن طی دو روز ۲۸ و ۲۹ آذرماه در بخش بانوان در کرمانشاه برگزار شد.

در رشته حفظ ۲۰ جزء قرآن در سطح ممتاز راضیه رحیمی از اصفهان، سعیده احمدی از قم، فرزانه صادقی از گیلان و سکینه صفری از قزوین و سطح عالی مریم جاسمی از قزوین، فاطمه زرین از آذربایجان غربی، فاطمه خالقی از خراسان رضوی، فائزه قضاوی از استان اصفهان و حمیده حسینی از فارس برگزیده شدند.

در رشته حفظ ۱۰ جزء قرآن نیز آرزو اسلامی از تهران ممتاز، زینب رجب نژاد از قم، منیره حسن زاده از خراسان رضوی و سمیه شوشتری از مازندران در سطح عالی و همچنین فرزانه خیام نکویی از اصفهان شایسته تقدیر شناخته شدند.

سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن از ۲۸ آذر ماه در رشته های حفظ ۱۰ و ۲۰ جزء و ترتیل قرآن در دو بخش آقایان و بانوان آغاز شد و دیروز طی مراسمی به پایان رسید اما رقابت‌های دیگر رشته ها تا ۵ دی ماه به میزبانی کرمانشاه ادامه دارد.

لازم به ذکر است حمیده حسینی در سال ۹۰ در بیت الاحزان شعبه امام شهر از توابع شهرستان قیر و کارزین استان فارس زیر نظر استاد محترم، بتول رحمانی موفق به حفظ کل قرآن گردید و هفته گذشته نیز در مسابقات سازمان تبلیغات رتبه دوم کشوری را از آن خود کرد.

یادآور می شود مسابقات امسال نفرات اول تا سوم نداشته و جایگزین آن سه سطح ممتاز، عالی و شایسته تقدیر می باشد که در هر سطح  چند نفر به عنوان برتر معرفی شدند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات