مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه ۱۷۲ نفر از اعضای مؤسسه بیت‌الاحزان در یک سال گذشته موفق به حفظ کل قرآن شده‌اند، گفت: آماده ارائه کلاس آموزشی به این افراد برای تربیت حافظان قرآن هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان به نقل از ایکنا، میکائیل باقری، مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش، پنجشنبه، ۴ اسفندماه در بیستمین جشنواره «جبرئیل امین» که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد، با اشاره به تجلیل از ۱۷۲ نفر از اعضای بیت‌الاحزان که طی یک سال گذشته موفق به حفظ کل قرآن شده‌اند، گفت: آمادگی داریم به این افراد کلاس آموزشی ارائه دهیم و از آنان برای تربیت حافظان قرآن حمایت کنیم.

وی افزود: از این حافظان قرآن برای تربیت دانش‌آموزان حافظ قرآن حمایت می‌کنیم تا بتوانند ظرف مدت یک سال هر کدام ۱۰ حافظ قرآن تربیت کنند تا بعد از یک سال یک هزار و ۱۲۰ حافظ قرآن توسط این حافظان قرآن تربیت شوند.

باقری با بیان اینکه این کار را با مدیریت مؤسسه بیت‌الاحزان انجام خواهیم داد، گفت: حجت‌الاسلام شاهسونی به تنهایی در حال تلاش برای تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن در کشور هستند و این کار با ارزشی است که در اقیانوس مملو از آسیب‌های اجتماعی یک نفر با تمام قوا در این عرصه تلاش می‌کند و فرزندان ما را نجات می‌دهد.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه باید یاری‌رسان چنین خیران قرآنی باشیم، گفت: باید تلاش شود تا تعداد بیشتری برای حفظ قرآن جذب کنیم.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات