بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) شعبه قم اقدام به راه اندازی حفظ قرآن کریم به صورت غیر حضوری می نماید

 

به گزارش روابط عمومی بیت الاحزان حضرت زهرا سلام الله علیها، حجت الاسلام سیاری مسئول شعبه قم در گفتگویی با خبرنگار پایگاه خبری بیت الاحزان از راه اندازی تلفنی آموزش حفظ قرآن کریم خبر داد و عنوان کرد: از آن جهت که برخی از علاقمندان به حفظ قرآن به خاطر مشکلاتی از جمله بعد مسافت و کمبود زمان موفق به شرکت در کلاس های قرآن به صورت حضوری نیستند، برآن شدیم تا با برگزاری کلاسهای غیر حضوری آموزش قرآن را ارائه نماییم.

وی ضمن تأکید بر توجه به فرامین رهبر انقلاب عنوان کرد برای تربیت ده میلیون حافظ می بایست تمامی مسئولان قرآنی و فرهنگی کشور برای اجرای این مهم دست به کار شوند.

مسئول بیت الاحزان شعبه قم افزود: تلاش بر این است که در این پروسه‌ در مدت زمان ۲، ۳ و یا ۴ سال علاقمندان، موفق به حفظ کل قرآن کریم شوند.

این حافظ و فعال قرآنی چنین عنوان نمود: در این روش، اساتید پشتیبان، به نسبت ظرفیت علاقمندان و توان آن ها برنامه حفظ ارائه می دهند و پس از آن، اساتید مربوطه از طریق تلفن محفوظات آنها را کنترل و راهنمایی های لازم را ارائه می نمایند.

سیاری افزود: این دوره از کلاسها مخصوص ساکنین قم می باشد و اولویت با کسانی است که زودتر اقدام کنند.

گفتنی است بیت الاحزان قم در بهمن ماه ۱۳۸۵ راه اندازی و در سال ۱۳۸۹ اقدام به برگزاری کلاس حفظ نمود و تا کنون موفق به تربیت ۵ حافظ کل و ۲۰ نفر حافظ ۲۰ جزء قرآن کریم شده است.

جهت اطلاع از شرایط و چگونگی ثبت نام اینجا کلیک نمایید.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات