همزمان با آغاز رویداد هم افزایی مدیریت ایران، غرفه مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(س) در این رویداد نیز آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان، همزمان با آغاز رویداد هم‌افزایی مدیریت ایران، غرفه مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(س) در این رویداد نیز آغاز به کار کرد.

نخستین نمایشگاه و رویداد “هم‌افزایی برای مدیریت ایران ۱۴۰۱” به عنوان نخستین گام در مسیرِ رسیدن به دولت مردمی، روز یکشنبه ۲ تیرماه با حضور معاون اجرایی رییس جمهور در مصلای امام خمینی (ره) گشایش یافت.

نمایشگاه و رویداد هم‌افزایی برای مدیریت ایران در نخستین دوره برگزاری خود قصد دارد تا حلقه وصلی میان مدیران کشور و شرکت‌ها، موسسات و گروه‌هایی باشد که دارای الگو، ایده و محصولی برای حل چالش‌های اساسی ایران هستند.

در این رویداد شرکت‌ها، موسسات و گروه‌های نوآور امکان شبکه‌سازی دارند تا بتوانند همکاران، رقبا و مدیران مختلف کشور را شناسایی کنند و برای طرح همکاری با آن‌ها اقدام کنند. از طرفی نیز از طریق شبکه سازی امکان اخذ سرمایه و پروژه از سازمان‌ها و سرمایه‌گذاران را دارند تا علاوه بر حل چالش‌های کشور کسب و کار خود را توسعه دهند.

این نمایشگاه دارای حدود ٨٠٠ غرفه در زمینه‌های بهداشت و سلامت، محیط زیست، آموزش و مشاوره، حکمرانی مردمی، فعالیت های قرآنی و سایر موارد است که مؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا(س) نیز به عنوان یکی از بزرگترین مؤسسات قرآنی کشور حضوری پررنگ در این رویداد داشته است.

تاکنون مدیران و شخصیت‌های زیادی از جمله دکتر محسن افشاری استاندار زنجان، دکتر جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی، حجت الاسلام سید مصطفی حسینی دبیر جامعه فرهنگی قرآنی عصر، حجت الاسلام سید محمد حسین طباطبایی حافظ نابغه قرآن کریم و چهره مشهور قرآنی کشور و تعدادی دیگر از مدیران کشوری و مؤسسات مختلف با حضور در غرفه بیت الاحزان در جریان برنامه‌های مؤسسه قرار گرفتند و با مسئولین حاضر در غرفه تبادل تجربیات کردند.

این نمایشگاه با همت بنیاد فرهنگی خاتم الااوصیا و دستیار ویژه مردمی‌سازی رییس جمهور در حال برگزاری است و حجت الاسلام علیرضا شاهسونی مدیر مسئول و یوسف انوری معاون امور بین الملل مؤسسه بیت الاحزان در غرفه این مؤسسه حضور دارند.

گفتنی است این رویداد تا چهارم مردادماه ادامه خواهد داشت.

 

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات