با هدف معرفی ظرفیت ها در مناطق محروم و روستایی:
مؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا(سلام الله علیها) با برپایی غرفه ای در نمایشگاه آبادیران حاضر شد و به معرفی فعالیت‌ها و ظرفیت های خود به ویژه در بخش مناطق محروم و روستایی پرداخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(سلام الله علیها) با برپایی غرفه ای در نمایشگاه آبادیران حاضر شد و به معرفی فعالیت‌ها و ظرفیت های خود پرداخت.

بر اساس این گزارش در نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت زدا که تحت عنوان «آبادیران» به مدت سه روز از ۲۳ تا ۲۵ خردادماه در محل مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار شد، مؤسسه بیت الاحزان از معدود مؤسسات قرآنی کشور بود که در این رویداد سراسری حاضر شد.

در این نمایشگاه، مؤسسه بیت الاحزان به معرفی فعالیت‌ها و ظرفیت‌های خود در مناطق محروم و روستایی و با تمرکز ویژه بر مراکز قرآن بنیان حفظ همراه با تحصیل پرداخت.

برگزاری جلسات و ملاقات‌هایی با برخی شرکت ها، نهادها و افراد و انجام مذاکرات و تصویب قرارهایی برای همکاری‌ های آینده فیمابین از فعالیت‌های انجام شده در این نمایشگاه بود.

گفتنی است “معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری” نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت زدا (آبادیران) را با  هدف کمک به توسعه مناطق محروم از طریق معرفی ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور برای پاسخ به چالش‌ها و ایجاد اشتغال پایدار و همچنین توسعه بازار و تسهیل خرید کالا و خدمات‌ این شرکت ها جهت محرومیت‌زدایی با مشارکت “بنیاد مستضعان” ، “کمیته امام خمینی” و ستاد اجرایی فرمان امام” برگزار نمود.

نمایشگاه آبادیران درصدد است تا با استفاده از فناوری‌های به‌روز دانش‌بنیان  در پنج حوزه مسکن و زیرساخت‌های توسعه روستایی، کشاورزی، دامپروری و شیلات، ماشین آلات کوچک مقیاس (جهت ایجاد اشتغال)، سلامت، بهداشت و توانبخشی و فناوری‌هاینرم و آموزشی به رفع مشکلات مناطق محروم بپردازد.

 

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات