حضرت آیت الله علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان زنجان و امام جمعه شهرستان زنجان صبح امروز از مؤسسه بیت الاحزان بازدید کرد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) آیت الله علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان زنجان و امام جمعه شهرستان زنجان صبح امروز از مؤسسه بیت الاحزان بازدید کرد.

بنابر این گزارش نماینده ولی فقیه در استان زنجان و هیئت همراه صبح امروز در ورودی شهرستان قرآنی استهبان مورد استقبال رسمی مسئولان شهرستان قرار گرفت.

وی در این سفر ابتدا از مهد و پیش دبستانی و دبستان یاس نبی (س) شهرستان استهبان وابسته به مؤسسه بیت الاحزان بازدید کرد و سپس به بازدید از مدرسه شبانه روزی حفظ و تفسیر قرآن کریم حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) پرداخت.

امام جمعه زنجان همچنین از حوزه علمیه امام صادق (علیه السلام) و شعبه بیت الاحزان در شهرستان قرآنی استهبان بازدید کرد. آیت الله خاتمی در بین طلاب حوزه علمیه که در ۲ سال حافظ کل قرآن می شوند گفت: متأسفانه پس از انقلاب اسلامی آن گونه که باید و شاید امور قرآنی و گسترش قرآن کریم مورد توجه قرار نگرفته است و در این بین مؤسسه بیت الاحزان فعالیتهای چشمگیری داشته است.

مقصد بعدی سفر وی مدرسه حفظ و تفسیر شبانه روزی امام حسن مجتبی(علیه السلام) واقع در روستای قرآنی لای خرمی بود. وی در این بازدید ضمن اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در میان قرآن آموزان سخنرانی کرد.

یاد آور می شود آیت الله خاتمی در ادامه این دیدارها عصر امروز از موقوفه باغ فدک، ساختمان قدیم بیت الاحزان، مدرسه شبانه روزی حفظ و تفسیر فاطمیه (ویژه خواهران) و ساختمان حسینیه صاحب الزمان روستای محمد آباد (قرآن آباد ایران) میزبان مدرسه حفظ و تفسیر حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) (ویژه برادران) بازدید خواهد کرد و امشب در مراسم سوگواری حضرت زهرا(سلام الله علیها) که با حضور اهالی دهستان قرآنی خیر و به میزبانی مؤسسه مرکزی بیت الاحزان برگزار می گردد به سخنرانی خواهد پرداخت.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات