با معرفی سازمان تبلیغات اسلامی به مدت سه سال:
حجت الاسلام علیرضا شاهسونی مدیر مسئول مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) به مدت سه سال به عضویت شورای ارزیابی حافظان قرآن کریم در آمد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان، حجت الاسلام علیرضا شاهسونی مدیر مسئول مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) به مدت سه سال به عضویت شورای ارزیابی حافظان قرآن کریم در آمد.

بر اساس این گزارش حجت الاسلام علیرضا شاهسونی به عنوان استاد برجسته حفظ قرآن کریم توسط سازمان تبلیغات اسلامی به شورای ارزیابی حافظان قرآن کریم معرفی شد و در نهایت به مدت سه سال به عضویت این شورا در آمد.

لازم به ذکر است شورای ارزیابی حافظان قرآن کریم بر اساس مصوبه جلسه پانصد و هفتاد و سوم شورای عالی انقلاب فرهنگی ذیل ضوابط ارزیابی حافظان قرآن کریم تشکیل شده است. این شورا متشکل از هفت نفر از کارشناسان و متخصصان قرآنی می‌باشد و به منظور تصویب ضوابط علمی و دستورالعمل‌های اجرایی و نظارت بر برگزاری آزمون‌های تخصصی حفظ قرآن کریم ذیل سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت می‌کند.

اعضای این شورا شامل سه نفر از استادان برجسته حفظ قرآن (با معرفی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی و رییس سازمان اوقاف و امور خیریه ـ هر کدام یک نفر)، دو نفر استاد تفسیر و علوم قرآنی ـ ترجیحاً حافظ قرآن (با معرفی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و مدیریت حوزه علمیه قم ـ هرکدام یک نفر) یک نفر حافظ و استاد قرائت قرآن (با معرفی اتحادیه تشکل‌های قرآنی کشور) و بالاترین مقام مسئول فعالیت‌های قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی (دبیر شورا) می‌باشد که به غیر از دبیر شورا تمامی اعضا به مدت سه سال به عضویت این شورا در می‌آیند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات