با اعلام اداره کل تبلیغات اسلامی فارس:
بر اساس اعلام اعضای کمیته فنی آزمون اعطای مدرک حفظ عمومی سازمان دارالقرآن از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی فارس، سه تن از حافظان بیت الاحزان در جمع این شورای فنی 5 نفره معرفی شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان بر اساس اعلام اعضای کمیته فنی آزمون اعطای مدرک حفظ عمومی سازمان دارالقرآن از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی فارس، سه تن از حافظان بیت الاحزان در جمع این شورای فنی ۵ نفره معرفی شدند.

بر اساس این گزارش حجت‌ الاسلام محمد صادق مهرابی، مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس گفت: پس از رایزنی و پیگیری های انجام شده به وسیله اداره امور قرآنی این اداره کل، ۵ نفر از حفاظ ممتاز استان به عنوان اعضای کمیته ی فنی و ۱۲ مرکز به عنوان مراکز مجاز برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک حفظ عمومی به حافظان قرآن کریم مشخص و به سازمان دارالقرآن الکریم معرفی شدند. وی اعضای کمیته فنی رابه شرح ذیل اعلام نمود: برادران مجتبی فردفانی، نوید رزمجو، سعید عزیزی و خانم ها زهرا کسرائی و الهام حسین زاده.

حجت الاسلام مهرابی تصریح کرد: در انتخاب مراکز مجاز آزمون، ضمن توجه به توانمندی آنها سعی شده به گستردگی استان و منطقه بندی موسسات توجه ویژه شود و به منظور سهولت عزیزان حافظ قرآن کریم، از مجموع ۱۲ مرکز مجاز برگزاری آزمون حفظ عمومی قرآن کریم دارالقرآن آموزش و پرورش ناحیه ۴ شیراز ویژه دانش آموزان شیرازی و دو موسسه فرهنگی قرآن وعترت در شهرستانهای شیراز و خنج ویژه برادران و خواهران اهل سنت در نظر گرفته شده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی اظهار کرد : در قالب طرح مذکور اداره امور قرآنی این اداره کل مجاز خواهد بود سالیانه طی ۴ مرحله با نظارت اعضای محترم کمیته ی فنی و همکاری مراکز مجاز، آزمون‌های حفظ را از یک جزء تا حفظ کل قرآن کریم در ده مقطع برگزار و به قبول شدگان مدرک استانی حفظ آزمون عمومی اعطا نماید.

وی ادامه داد: بزودی امر شناسائی ممتحنین مجاز در استان  و ارائه آموزش های لازم شروع خواهد شد. از این رو کلیه حفاظی که دارای مدرک درجه ۳ اعطای مدرک تخصصی بوده و یا حافظ ۲۰ جزء به بالا می باشند و گواهی پایان دوره تربیت معلم حفظ قرآن کریم این اداره کل را داشته باشند می توانند جهت ممتحنی این طرح داوطلب شده و با مراجعه به ادارات تبلیغات اسلامی درسراسر استان یا تماس به شماره تلفن ۳۲۳۴۴۳۶۸ ثبت نام نمایند.

گفتنی است آقایان نوید رزمجو و مجتبی فرد فانی و سرکار خانم الهام حسین زاده از حافظان و اساتید برتر حفظ قرآن کریم کشور هستند که در مؤسسه بیت الاحزان موفق به حفظ کل قرآن کریم شده و در مسابقات کشوری و بین المللی رتبه‌های متعددی کسب نموده‌اند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات