در جلسه ای که با حضور فرمانده و پرسنل ناحیه مقاومت بسیج سپاه استهبان و نمایندگانی از مؤسسه بیت الاحزان در محل سپاه استهبان برگزار شد، جزئیات جشنواره و نحوه مشارکت و همکاری سپاه ناحیه استهبان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، در جلسه ای که با حضور فرمانده و پرسنل ناحیه مقاومت بسیج سپاه استهبان و نمایندگانی از مؤسسه بیت الاحزان در محل سپاه استهبان برگزار شد، جزئیات جشنواره و نحوه مشارکت و همکاری سپاه ناحیه استهبان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بر اساس این گزارش مهدی شهسوار مسئول روابط عمومی مؤسسه بیت الاحزان ضمن تقدیر از همکاری و حمایت های همه جانبه سپاه ناحیه استهبان در برگزاری جشنواره تجلیل از حافظان در سال‌های گذشته، در زمینه های تأمین امنیت، واگذاری مکان جهت اسکان حافظان و همچنین مشارکت و هماهنگی در تبلیغات و اطلاع رسانی درخواست همکاری کرد.

احمد تاجبخش، دبیر برگزاری جشنواره نیز ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص جشنواره و مؤسسه بیت الاحزان، با اشاره به ملی و گسترده بودن این جشنواره که با حضور قریب ۱۰۰۰ نفر حافظ قرآن کریم از سراسر کشور برگزار می گردد حضور و حمایت مجموعه توانمند سپاه در این امر را ضروری و مهم توصیف کرد.

در ادامه سرهنگ پاسدار احمدی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه استهبان با اشاره به آیه شریفه « و ننزل من القرآن ما هو شفاء و رحمه للمؤمنین» مؤسسه بیت الاحزان را مجموعه ای پرافتخار برای شهرستان و استان عنوان کرد و خدمت به آستان رفیع قرآن و رجوع به قرآن کریم را لازمه جامعه امروز دانست.

وی با تصریح بر فرمایشات مقام معظم رهبری در اشاعه فرهنگ قرآن کریم در بین جوانان، خدمت در برگزاری این جشنواره را مصداق آتش به اختیار مورد مطالبه حضرت آقا عنوان کرد و حمایت از این گونه اقدامات را وظیفه مجموعه سپاه برشمرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه استهبان با اشاره به پیشینه و سبقه مذهبی شهرستان استهبان، فعالیت های مؤسسه بیت الاحزان را نیز در نامگذاری شهرستان به نام شهرستان قرآنی بسیار مؤثر دانست و با بیان این که جشنواره فرصت مبارکی برای شهرستان است از رویکرد مؤسسه بیت الاحزان در تمسک توؤمان به قرآن و اهل بیت در فعالیت های خود اظهار خرسندی کرد.

یاد آور می شود شانزدهمین جشنواره تجلیل از حافظان کل قرآن کریم مؤسسه بیت الاحزان پنجشنبه ۲۳ شهریور ماه در سالن دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان قرآنی استهبان برگزار خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات