جشن پایان حفظ یک جزء قرآن آموزان دختر پایه هفتم و پایان حفظ هشت جزء قرآن آموزان دختر پایه هشتم مدرسه حفظ همراه با تحصیل دهستان خیر استهبان، با حضور مسئولین مؤسسه، دانش آموزان و خانواده آنها برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان، جشن پایان حفظ یک جزء قرآن آموزان پایه هفتم و پایان حفظ هشت جزء قرآن آموزان دختر پایه هشتم مرکز حفظ همراه با تحصیل دهستان خیر استهبان، صبح امروز شنبه ۴ آذرماه با حضور دانش آموزان و خانواده آنها برگزار شد.

در این مراسم که با حضور ۳۱ قرآن آموز پایه‌های ششم، هفتم و هشتم که در مرکز حفظ همراه با تحصیل روستای ماهفرخان مشغول به تحصیل می‌باشند به همراه خانواده دانش آموزان و جمعی از کارکنان مرکز مدیریت بیت الاحزان برگزار شد، حجت الاسلام علیرضا شاهسونی مدیر مسئول مؤسسه قرآنی بیت الاحزان سخنرانی کرد.

وی ضمن تشکر از خانواده‌های دانش آموزان که فرزندان خود را در مسیر قرآن قرار داده‌اند، به ذکر حدیثی در اهمیت حفظ قرآن و ثوابی که به والدین حافظان قرآن تعلق می‌گیرد پرداخت و افزود: مسیر حفظ قرآن مسیر با برکتی است و برخی ممکن است بواسطه حسادت یا ناآگاهی سعی در ناامید کردن شما از این مسیر نورانی داشته باشند، اما شما باید حامی فرزندان خود باشید چرا که این راه قطعاً به موفقیت منتهی خواهد شد.

اجرای سرود قرآنی توسط دانش آموزان مرکز، اجرای برنامه حفظ قرآن توسط تعدادی از قرآن آموزان و تقدیر از دانش آموزان برتر مرکز حفظ همراه با تحصیل دهستان خیر از دیگر برنامه‌های این محفل قرآنی بود.

گفتنی است طرح مدارس حفظ همراه با تحصیل مؤسسه بیت الاحزان، از سال گذشته به صورت رسمی در شهرهای مختلف کشور آغاز شده است و دانش آموزان دوره اول متوسطه در این مدارس در کنار تحصیل، طی مدت سه سال حافظ کل قرآن کریم خواهند شد.

 

جهت مشاهده گزارش تصویری این مراسم کلیک کنید

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات