با توجه به استقبال گسترده قرآن آموزان و حافظان قرآن کریم شعب بیت الاحزان ثبت نام ثبت نام در طرح بزرگ قرآنی لبیک تا پانزدهم اسفند ماه تمدید شد

 

مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها ) از بدو تأسیس در راستای ترویج فرهنگ قرآنی در بین آحاد مردم فعالیت‌های گسترده‌ای به خصوص در زمینه حفظ قرآن کریم در سطح کشور انجام داده تا جایی که هم اکنون به حول و قوه الهی موفق به تربیت بیش از ۱۰۰۰ حافظ کل قرآن کریم از سراسر کشور گشته است.

اما از سال ۱۳۹۰ و در پی بیانات مقام معظم رهبری (مدظله) در خصوص تربیت ۱۰ میلیون حافظ کل قرآن کریم، مؤسسه بر آن شد تا با برگزاری طرح‌های متعدد حفظ قرآن کریم در سطح کشور، زمینه تحقق خواسته معظم له را، با ترغیب آحاد جامعه به حفظ قرآن کریم فراهم نماید.

در راستای «لبیک» به فرمایشات مقام معظم رهبری، این مؤسسه مردم نهاد اقدام به برگزاری طرح بزرگ قرآنی «لبیک» درسراسر کشور نموده است.

«طرح لبیک» حفظ اجزاء قرآن کریم می‌باشد که در پایان پس از برگزاری آزمون هر دوره، به تمامی شرکت کنندگانی که حد نصاب لازم را کسب کنند هدایایی نفیس و ارزنده اهدا خواهد شد.

این طرح هم اکنون در مرحله ثبت نام از متقاضیان به سر می‌برد، و در این مرحله، افرادی که تاکنون موفق به حفظ قرآن نشده‌اند می‌توانند با حفظ تنها ۱ جزء از قرآن کریم، از هدایای این طرح بهره‌مند شوند. البته لازم به ذکر است که حافظان قرآن نیز در مقاطع ۳ تا ۳۰ جزء می‌توانند در طرح شرکت نمایند.

تاکنون تعداد زیادی از علاقمندان از سراسر کشور در این طرح شرکت نموده اند که تا لحظه تنظیم خبر، بیت الاحزان شعبه دلگان (استان سیستان و بلوچستان) در تعداد نفرات شرکت کننده پیشتاز می‌باشد.

با توجه به استقبال گسترده قرآن آموزان و حافظان قرآن کریم شعب بیت الاحزان مدت ثبت نام در طرح بزرگ قرآنی لبیک تا پانزدهم اسفند ماه تمدید شد.

علاقمندان جهت ثبت نام می‌توانند روی این لینک کلیک نمایند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات