دوره تثبیت محفوظات و آمادگی شرکت در آزمون اخد مدرک تخصصی قرآن کریم:
حفاظ محترم قرآن کریم در رده سنی ۱۵ تا ۳۵ سال و با هر مدرک تحصیلی که دارند، با شرکت در این دوره ضمن تثبیت محفوظات خود، آمادگی لازم جهت شرکت در آزمون‌های سازمان دارالقرآن الکریم و سازمان سنجش را کسب می نمایند و در صورت قبولی از مدراک تحصیلی معتبر بخصوص در مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد علوم قرآن و حدیث و مزایای قانونی آن بهرمند می‌گردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان: علیرضا شاهسونی مدیر موسسه قرآنی بیت الاحزان حضرت زهرا سلام الله علیها از آغاز ثبت نام دانشسرای علوم قرآن و حدیث باقرالعلوم (ع) تا دهم آبان ماه ۱۴۰۰ خبرداد و گفت: این دانشسرا که تا کنون از دستاورد ها و برکات زیادی برخوردار بوده است؛ که می توان به عنوان نمونه به آخرین دستاورد این دانشسرا و کسب رتبه یک کارشناسی ارشد علوم قرآن و حدیث توسط نخبه قرآنی سرکار خانم رضایی حافظ پانزده ساله این دانشسرا و همچنین کسب رتبه ۵۳ آزمون مذکور توسط سرکار خانم زهرا حمیدی اشاره کرد.

شاهسونی اذعان داشت: قرآن آموزان که در این دوره به صورت شبانه روزی شرکت خواهند نمود، ترم اول که به مدت شش ماه خواهد بود،  اقدام به تثیبت محفوظات خود می نمایند و در ترم دوم (شش ماه) به فراگیری دروس تخصصی مربوط به آزمون سازمان سنجش می پردازند.

مدیر بیت الاحزان در اهمیت شرکت در این دوره گفت: از مزایای این دوره این است که قرآن آموز حتی اگر در آزمون سازمان سنجش از نمره قبولی برخوردار نگردد، احتمال قبولی وی در آزمون اعطای مدرک سازمان دارالقرآن زیاد است و به عبارتی در شش ماه اول از یک مدرک تخصصی و در شش ماه دوم نیز از مدرک تحصیلی دیگر که دو سازمان معتبر دولتی برگزار می کنند برخوردار می گردند.

وی در خصوص مخاطبین این دوره اعلام داشت: این دوره ویژه حفاظ محترم کل قرآن کریم (خواهر و برادر) و رده سنی ۱۵ تا ۳۵ سال است.

علاقمندان می توانند از طریق سامانه ثبت نام این آزمون (اینجا) ضمن مطالعه آئین نامه و آشنایی بیشتر با فعالیت های دانشسرا اقدام به خرید کارت اعتباری و ثبت نام در این دوره تحصیلی نمایند.

 

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات