مسئول طراحی و توسعه سيستم‌های تحت وب بيت‌الاحزان حضرت زهرا(س) از طراحی و توليد نرم‌افزار جامع مديريت پايگاه اينترنتی ويژه پرتال‌های سازمانی و پايگاه‌های خبری و اطلاع‌رسانی در مؤسسه بيت‌الاحزان حضرت زهرا(س) خبر داد.

محمدعلی عباسی، مسئول طراحی و توسعه سیستم‌های تحت وب مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در گفت‌وگویی، اظهار کرد: نرم‌افزار جامع مدیریت پایگاه اینترنتی از سوی طراحان سیستم‌های تحت وب مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) طراحی و تولید شده است.

وی در ادامه اضافه کرد: این نرم‌افزار به صورت جامع و پیشرفته عمل می‌کند و همچنین امکانات لازم را برای تولید و مدیریت یک پایگاه اینترنتی را در اختیار مدیران آن پایگاه قرار می‌دهد.

عباسی تأکید کرد: در واقع این نرم‌افزار قرآنی مولد تمام فرآیند‌های یک پایگاه اینترنتی است و به صورت کامل ابزارهای لازم را برای مدیریت این فرآیند‌ها در اختیار مدیران قرار می‌دهد.

وی افزود: این نرم‌افزار برای پرتال‌های سازمانی و همچنین انواع پایگاه‌های خبری و اطلاع‌رسانی مورد استفاده قرار می‌گیرد که همواره مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) این نرم‌افزار را برای انجام فعالیت‌های مجازی در اختیار دارد.

عباسی در ادامه بیان کرد: این نرم‌افزار روز گذشته، ۱۱ مردادماه در غرفه مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) واقع در بخش نهادها و مؤسسات قرآنی نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم رونمایی شده و مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

مسئول طراحی و توسعه سیستم‌های تحت وب مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) یادآور شد: علاقه‌مندان برای دریافت این محصول می‌توانند به صورت روزانه با شماره تلفن ۰۷۳۲۴۶۴۲۰۷۶ و داخلی ۱۰۹ تماس حاصل کنند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات