مدیر مسئول مؤسسه بیت الاحزان خبر داد:
حجت الاسلام علیرضا شاهسونی از تمدید مهلت نام نویسی در طرح های مراکز شبانه روزی حفظ یکساله کل قرآن کریم و طرح ملی رحله تا 15 خرداد خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان، حجت الاسلام علیرضا شاهسونی مدیر مسئول مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(سلام الله علیها) از تمدید مهلت نام نویسی در طرح های مراکز شبانه روزی حفظ یکساله کل قرآن کریم و طرح ملی رحله تا ۱۵ خرداد خبر داد.

وی با اشاره به استقبال جوانان و نوجوانان از طرح های شبانه روزی حفظ قرآن کریم گفت: با توجه به درخواست‌هایی که جهت تمدید مهلت ثبت نام به منظور اطلاع رسانی بیشتر این طرح ها در سطح کشور داشتیم، مهلت نام نویسی در این طرح ها تا ۱۵ خرداد ماه تمدید شد.

حجت الاسلام شاهسونی ادامه داد: طرح حفظ یکساله در ده مرکز ویژه برادران و دو مرکز ویژه خواهران در هفت استان کشور برگزار می‌شود و طرح تابستانه رحله نیز با محوریت حفظ سوره مبارکه بقره ویژه برادران، در ۲۹ مرکز از ۸ استان کشور برگزار خواهد شد که به این ترتیب تعداد مراکز برگزار کننده طرح‌های حفظ شبانه روزی مؤسسه در صورت تکمیل حد نصاب، به ۴۱ مرکز خواهد رسید.

حجت الاسلام شاهسونی به داوطلبان حضور در این طرح‌ها توصیه کرد هر چه سریعتر نسبت به نام نویسی از طریق پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان به نشانی beytolahzan.ir اقدام نمایند و از موکول کردن ثبت نام به روزهای پایانی بپرهیزند.

لازم به ذکر است بیست و سومین دوره مراکز شبانه روزی حفظ یکساله کل قرآن کریم و نهمین دوره طرح حفظ شبانه روزی ۳ جزء قرآن کریم در تابستان موسوم به «طرح ملی رحله» در سال جاری توسط مؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا(سلام الله علیها) و با همکاری برخی مؤسسات و نهادهای فرهنگی قرآنی کشور برگزار خواهد شد.

علاقمندان به ثبت نام در طرح شبانه روزی حفظ یکساله کل قرآن کریم بر روی این لینک کلیک کنند.

علاقمندان به نام نویسی در طرح ملی رحله (حفظ سه جزء اول قرآن در تابستان) بر روی این لینک کلیک نمایند.

اشتراک در
اطلاع از
22 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات

سلام آدرس در تهران کجاست

سلام آدرس در مشهد کجاست

سلام
اگر فردی متقاضی دوره حفظ باشه و بالای سی سال سن داشته باشه؟؟؟؟
طرح باید در صدد جذب حداکثری باشه
این همه تاکید روی سن زیر بیست و یکی دو سال واقعا تاسف اور است

سلام. تمام کلاس های حفظ بصورت حضوری برگزار میشن؟ متاسفانه فقط بصورت مجازی میتونم شرکت کنم.

سلام باید کجا ثبت نام کنم؟

سلام آدرس در کرمان کجاست

سلام من میخوام از صفر شروع کنم برام شدنی هست؟

باسلام و احترام
بنده فرهنگی هستم،از خراسان شمالی.
آیا آموزش مجازی برای سن ۵۰ ، هم دارید؟

مجازی هم میشه شرکت کنیم من حضوری نمیتونم بیام

سلام علیکم
من خیلی علاقه دلشتم شرکت کنم اما درقسمت خواهران محدوده سنی هست خوب یه برنامه هم برای ۲۲سال به بالاداشته باشیدخداخیرتون بده

سلام من ثبت نام کردم. ولی هیچ کس تماس نگرفته باید چکار کنم؟