حجت الاسلام شاهسونی از برگزاری گردهمایی سالانه حافظان كل قرآن این مؤسسه با حضور ۴۰۰ نفر از حافظان كل قرآن برادر خبر داد./ تاریخ برگزاری 31 فروردین و 1 اردیبهشت/ بانوان ۲۱ اردیبهشت در شیراز گردهم می‌آیند

 

حجت الاسلام شاهسونی مدیر مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (س) در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه از برگزاری گردهمایی سالانه حافظان کل قرآن این مؤسسه با حضور ۴۰۰ نفر از حافظان کل قرآن برادر خبر داد.

وی با تصریح بر اینکه به دلیل مشکلات مالی نتوانستیم تمام حافظان کل قرآن خود را در این برنامه مشارکت دهیم، افزود:‌ به یاری خدا بنا داریم تا گردهمایی حافظان کل قرآن خواهر مؤسسه را در تاریخ ۲۱ اردیبهشت‌ماه سال جاری در شیراز برگزار کنیم.

شاهسونی به تشریح برنامه‌های گردهمایی حافظان کل قرآن مؤسسه در تهران پرداخت و گفت: این برنامه طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه، ۳۱ فروردین و اول اردیبهشت‌ماه در سالن اجتماعات مسجد جابری تهران برگزار می‌شود.

عضو شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور اظهار کرد: یکی از برنامه‌های ما در این گردهمایی حضور حافظان کل قرآن با لباس متحد‌الشکل در جلسه مسابقات بین‌المللی قرآن کریم است که به احتمال زیاد در روز اول اردیبهشت‌ماه موفق به حضور در این مسابقات شویم.

وی ادامه داد: این گردهمایی از ساعت ۹ صبح پنج‌شنبه آغاز و تا ظهر روز جمعه ادامه خواهد داشت و در آن حافظان کل قرآن مؤسسه به انتقال تجارب موفق خود می‌پردازند ضمن اینکه ما تلاش کردیم تا این برنامه بیشتر محفل انس و مودت میان حافظان قرآن باشد.

حجت الاسلام شاهسونی، ایجاد هماهنگی جهت ترویج بیشتر فرهنگ قرآنی در جامعه میان حافظان قرآن را از جمله اهداف برگزاری این همایش برشمرد و افزود: در برگزاری این برنامه اداره‌کل اوقاف تهران و مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور ما را یاری دادند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات