در دیدار مدیر مسئول بیت الاحزان مطرح شد:
در دیدار حجت الاسلام دکتر نقیب رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم کشور و حجت الاسلام علیرضا شاهسونی مدیر مسئول مؤسسه بیت الاحزان، بر حمایت ویژه این دانشگاه از حافظان قرآن کریم تأکید شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان حجت الاسلام علیرضا شاهسونی مدیر مسئول مؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا(سلام الله علیها) صبح امروز ۱۸ مهرماه با حجت الاسلام دکتر نقیب رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم کشور دیدار کرد.

در این نشست که جهت بررسی نحوه همکاری مؤسسه بیت الاحزان با دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم کشور برگزار شد، حجت الاسلام نقیب از امتیازات ویژه این دانشگاه جهت حافظین قرآن کریم خبر داد.

وی گفت: از جمله امتیازاتی که هم اکنون نیز به حافظان این دانشگاه تخصیص داده شده است تحصیل، اسکان و تغذیه رایگان در طول حضور حافظان قرآن کریم در دانشگاه است و علاوه بر آن مبلغی نیز به عنوان شهریه به حافظانی که در دانشگاه مشغول به تحصیل هستند پرداخت می‌گردد.

طی توافق صورت گرفته در این نشست، دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم جهت راه اندازی مراکز شبانه روزی حفظ یکساله قرآن کریم با تخصیص مکان‌های بلااستفاده این دانشگاه به مؤسسه بیت الاحزان از این طرح حمایت خواهد کرد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات