عضو هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآنی کشور خواستار سامان‌دهی فعالیت‌های مؤسسات قرآنی در کشور شد و گفت: یک‌پارچه‌سازی فعالیت‌ اتحادیه‌ها و تشکل‌های قرآنی برای تحقق برنامه‌های قرآنی به‌ویژه تربیت حافظان کل قرآن یک ضرورت است.

 

حجت‌الاسلام علی رضا شاهسونی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، اظهار داشت: یکپارچه‌سازی فعالیت‌ اتحادیه‌ها و تشکل‌های قرآنی برای تحقق برنامه‌های قرآنی به‌ویژه تربیت حافظان کل قرآن یک ضرورت است.

مدیرموسسه قرآنی- فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) بیان کرد: اتحادیه تشکل‌های قرآنی کشور تلاش بسیاری برای یکی شدن اتحادیه‌های قرآنی با یک هدف مشخص داشته اما این به نتیجه نرسیده است.

شاهسونی با بیان اینکه فعالیت دو اتحادیه زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی چندان خوشایند نیست گفت: با یکپارچه‌سازی فعالیت‌ها، برنامه‌های شورای توسعه قرآنی نیز به‌خوبی محقق می‌شود.

عضو هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآنی کشور تصریح کرد: همچنین با یکپارچه‌سازی فعالیت‌های اتحادیه‌های قرآنی اعتبارات نیز مدیریت شده و می‌توان برای توسعه بیشتر فعالیت مؤسسه‌های مختلف قرآنی در استان‌های کشور برنامه‌ریزی کرد.

وی با اشاره به توزیع ناعادلانه اعتبارات قرآنی گفت: توزیع اعتبارات مؤسسات و تشکل‌های قرآنی فعال در نقاط مختلف کشور باید با توجه به پتانسیل‌های آن مؤسسه و فعالیت‌های آن باشد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات