حجت الاسلام سیاری مسئول برگزاری موکب غدیر بیت الاحزان:
حجت الاسلام هادی سیاری مدرس حوزه و حافظ قرآن کریم می گوید: به فرموده پیامبر اعظم ( ص ) تبلیغ عید غدیر بر همگان واجب است و وجوب اخذ و تمسک به آن یک نعمت قطعی است.

حجت الاسلام هادی سیاری دبیر طرح ملی رحله می‌گوید: به فرموده پیامبر اعظم ( ص ) تبلیغ عید غدیر بر همگان واجب است و وجوب اخذ و تمسک به آن یک نعمت قطعی است.

سیاری در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان گفت: در راستای گرامیداشت سیره اهل بیت ( ع ) و تکریم مقام والای مولی الموحدین امیرالمومنین علی ( ع ) پایگاه حافظان قرآن کریم موسسه بیت الاحزان با برپایی موکب غدیر از مسافران و رانندگان محترم استقبال می‌کند.

وی گفت: این موکب به نام تنها شهید مدافع حرم شهرستان قرآنی استهبان حاج محسن الهی مزین است و در روبروی ساختمان مرکز مدیریت بیت الاحزان واقع در ورودی روستای ماهفرخان از توابع استهبان فارس مستقر گشته است.

این حافظ و استاد کل قرآن کریم افزود: خیرین و نیک اندیشان بزرگوار منطقه تا به حال بیش از ۲۰۰ میلیون ریال به ستاد برگزاری عید غدیر خم کمک نقدی و غیر نقدی داشته‌اند و لازم است از همراهی‌شان قدردانی کرد رویه‌ای که امیدواریم در دیگر مناسبت‌ها نیز تداوم داشته باشد.

به گفته وی این مؤسسه در نظر دارد با توجه به موقعیت جغرافیایی و پرتردد خود با مشارکت همگانی اعیاد و مناسبت‌های اسلامی را به شکلی ویژه برگزار کند و با برگزاری موکب از مسافران محترم استقبال به عمل آورد.

سیاری افزود: کلیه خیرین بزرگوار می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۵۸۵۹-۸۳۷۰-۰۷۰۱-۷۶۶۴ بانک تجارت به نام موسسه بیت الاحزان واریز کرده و رسید آن را به شماره واتساپ ۰۹۱۰۲۴۲۲۷۸۹ ارسال نمایند.

دبیر ستاد طرح ملی رحله در پایان از تمامی میزبانان و مدیران طرح های رحله سراسر کشور خواست با برگزاری با شکوه این عید سعید در تبلیغ و معرفی مؤثر عید غدیر کوشا باشند.

 

جهت مشاهده گزارش تصویری این موکب بر روی این لینک کلیک کنید.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات