جلسه هم اندیشی مدارس شبانه روزی بیت الاحزان با حضور مدیر مسئول مؤسسه قرآنی- فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (س) ، حجت الاسلام علی رضا شاهسونی، مدیر مدارس شبانه روزی، حجت الاسلام علی اکبر شاهسونی، امام جمعه، حجت الاسلام خاوری، رئیس اداره آموزش و پرورش، آقای غنی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، آقای هوشمند و رئیس کمیته امداد، آقای بذرکار برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی مؤسسه بیت الاحزان، همزمان با آغاز مصاحبه مدارس شبانه روزی و در راستای آماده سازی تسهیلات جهت دوره آزمایشی ۴۰ روزه، مسئولین بیت الاحزان با  رؤسای چندی از ادارات و امام جمعه محترم شهرستان قرآنی استهبان دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام خاوری با اشاره به ثبت نام ۶۰۰ نفری از سراسر کشور در مدارس شبانه روزی این را فرصتی مغتنم شمرده و افزود: بحمد لله کارهای خوب قرآنی توسط مؤسسه بیت الاحزان انجام می شود و ضرورت دارد که دیگر ادارات با این مؤسسه قرآنی همکاری همه جانبه داشته باشند.

پس از آن حجت الاسلام شاهسونی با تشکر از امام جمعه محترم و رؤسای ادارات آموزش و پرورش، کمیته امداد و فرهنگ و ارشاد که در همه برنامه ها یاریگر مؤسسه بیت الاحزان هستند به تاریخ دوره آزمایشی اشاره کرده و افزود: امسال دوره آزمایشی از اول مرداد تا ۱۰ شهریور برگزار می شود و امیدواریم از ۶۰۰ نفر ثبت نام کننده ۴۰۰ نفر پذیرش داشته باشیم.

شاهسونی همچنین ادامه داد: این چنین برنامه های سنگین مانند مدارس شبانه روزی نیاز به همکاری بیشتر ادارات و ارگان ها دارد و اگر ما بخواهیم فارس به قطب قرآنی کشور تبدیل شود باید ظرفیت مدارس شبانه روزی را بالا ببریم که این مهم از عهده مؤسسه به تنهایی خارج است و می طلبد که دیگر نهادها و مؤسسات نیز آستین همت بالا بزنند و در این کار ارزشمند قرآنی سهیم شوند، اگر قرار باشد فقط مؤسسه بیت الاحزان در راستای تحقق ۱۰ میلیون حافظ گام بردارد با توجه به ظرفیت و امکانات محدود، سالیانه فقط  ۲۰۰، ۳۰۰ حافظ می تواند تربیت کند و این با فارس، قطب قرآنی کشور فاصله زیادی دارد.

در ادامه این جلسه هم اندیشی آقای هوشمند ضمن اعلام آمادگی کامل جهت همکاری با مؤسسه به بحث آسیب های اینترنت، موبایل و ماهواره اشاره کرد و از مسئولین بیت الاحزان خواست  جلسات آسیب شناسی مسائل روز با حضور اولیاء قرآن آموزان برگزار شود.

در پایان رؤسای ادارات آموزش و پرورش و کمیته امداد نیز با استقبال از برنامه های قرآنی بیت الاحزان قول همکاری در زمینه های مربوطه را دادند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات