حجت الاسلام علیرضا شاهسونی مدیر مسئول مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) با صدور بیانیه‌ای جنایت تروریستی در مسیر زائران مرقد مطهر شهید سلیمانی در کرمان را محکوم کرد

حجت الاسلام علیرضا شاهسونی مدیر مسئول مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) با صدور بیانیه‌ای جنایت تروریستی در مسیر زائران مرقد مطهر شهید سلیمانی در کرمان را محکوم کرد. متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جنایت وحشیانه و ددمنشانه تروریستی در مسیر زائران بی‌گناه مرقد شهید حاج قاسم سلیمانی کرمان که به شهادت جمع زیادی از هموطنان عزیزمان منجر شد قلب همه مردم ایران را داغدار کرد. این جنایت که بدون شک با پشتیبانی استکبار جهانی صورت گرفته است، ذره‌ای در عزم و اراده مردم مقاوم ایران اسلامی در پیروی از راه شهدا و مبارزه مستمر با استکبار جهانی به رهبری آمریکا و دنباله‌های آن خلل وارد نخواهد کرد و ان شاء الله به زودی زود شاهد ریشه کن شدن رژیم منحوس صهیونیستی و پیروزی مستضعفان عالم بر مستکبران خواهیم بود.

این جانب به نمایندگی از جامعه بزرگ قرآنی بیت الاحزان حضرت زهرا(سلام الله علیها) این ضایعه دردناک را محضر امام زمان(عج) ، مقام معظم رهبری، ملت شهید پرور و مقاوم ایران، مردم استان کرمان و خانواده‌های داغدار این حادثه تسلیت عرض می‌کنم و ضمن محکومیت این اقدام تروریستی، از مسئولان سیاسی، نظامی و امنیتی کشور درخواست می‌کنم بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری، عاملان و آمران این جنایت را آماج سرکوب و مجازات عادلانه قرار دهند.

برای شهدای این حادثه علو درجات، برای بازماندگان صبر و اجر و برای مجروحان و آسیب دیدگان از درگاه خداوند متعال شفای عاجل مسئلت می‌کنم.

علیرضا شاهسونی

مدیر مسئول مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(سلام الله علیها)

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات