مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت (س) در راستای رسالت قرآنی، فرهنگی اجتماعی خود بیانیه‌ای در حمایت از آیت الله سید ابراهیم رئیسی صادر کرد.

 

مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت (س) در راستای رسالت قرآنی، فرهنگی اجتماعی خود بیانیه‌ای در حمایت از آیت الله سید ابراهیم رئیسی صادر کرد.

بیانیه مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(سلام الله علیها)
در حمایت از آیت الله سید ابراهیم رئیسی

بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّ ٱللَّهَ لَا یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّىٰ یُغَیِّرُوا۟ مَا بِأَنفُسِهِمْ

سلام و صلوات بر محمد و آل محمد (صلی الله علیه و آله) و سلام بر روح بلند بنیان گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام از صدر اسلام تاکنون که هم اکنون نیز شاهد و ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند.
در زمانی که بنا به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، انقلاب اسلامی ما در یک پیچ عظیم تاریخی قرار دارد، شرکت ما در اولین انتخابات قرن جدید و نوع انتخاب ما، در تعیین سرنوشت قرن پیش رو نقشی اساسی خواهد داشت.
مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(سلام الله علیها) نیز با بیش از ۲۰۰ شعبه و مرکز در سراسر ایران اسلامی، بنا به رسالت قرآنی، فرهنگی و اجتماعی خود و در لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) در تبیین ملاک‌های انتخاب رئیس جمهور، پس از بررسی دیدگاه‌ها و نظرات کاندیداهای محترم سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی را به عنوان کاندیدای اصلح تصدی پست ریاست جمهوری به آحاد جامعه اسلامی ایران معرفی می‌نماید.
داشتن روحیه انقلابی و فساد ستیزی، ساده زیستی و مبارزه با اشرافی گری، توجه عملی به آرمان‌های انقلاب اسلامی، آگاهی از دغدغه‌های واقعی مردمی، عملکرد قاطع، هوشمندانه، دلسوزانه و امیدبخش در دوران تصدی تولیت آستان قدس رضوی و قوه قضائیه، دارا بودن قوه اجماع سازی و مدیریت میدانی و بسیاری دیگر از مزیت‌ها و ویژگی‌های ایشان امیدهای بسیاری را در دل مردم نجیب و وفادار ایران اسلامی زنده کرده است.
امید است با حضور حداکثری آحاد ملت شریف ایران در انتخابات و رأی به کاندیدای اصلح آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، شاهد رشد و بالندگی کشور عزیزمان در همه عرصه ها، نا امید شدن دشمنان قسم خورده ایران اسلامی و پیوستن انقلاب اسلامی ایران به انقلاب جهانی حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه) باشیم.

هیأت امنا، هیأت مدیره، اساتید، معلمان، حافظان، قاریان، مسئولان، مدیران و خادمان مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)

side

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات