حجت الاسلام علیرضا شاهسونی از برگزاری پرشکوه جشن میلاد حضرت زینب کبری (س) در شعب و مراکز قرآنی مؤسسه بیت الاحزان در سراسر کشور خبر داد.

حجت الاسلام علیرضا شاهسونی مدیر مسئول مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(س) از برگزاری پرشکوه جشن میلاد حضرت زینب کبری (س) در شعب روزانه و مراکز شبانه روزی مؤسسه بیت الاحزان در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان وی با اشاره به اهمیت پاسداشت خاندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) گفت: در شرایط کنونی که دشمن به صورت عریان به دین و اعتقادات دینی مردم هجوم آورده است، لزوم برگزاری پررنگ مناسبت‌های دینی و مذهبی بیشتر احساس می‌شود.

عضو شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور به جایگاه والای حضرت زینب کبری (س) در تبیین وقایع عاشورا اشاره کرد و افزود: منزلت و جایگاه ایشان در خاندان پیامبر بسیار رفیع است تا جایی که رسول گرامی اسلام (ص) شخصاً نام ایشان را انتخاب کردند و از حضرت ختمی مرتبت (ص) و بسیاری از ائمه معصومین (ع) در ذکر فضائل این بانوی گرانقدر احادیث زیادی نقل شده است.

حجت الاسلام علیرضا شاهسونی

حجت الاسلام شاهسونی با بیان این که شعب مؤسسه بیت الاحزان همواره در برگزاری مناسبت‌های دینی و مذهبی سنگ تمام گذاشته اند گفت: از تمامی شعب و مراکز شبانه روزی مؤسسه درخواست داریم تا جشن میلاد عقیله بنی هاشم حضرت زینب (س) را پرشورتر از سال‌های قبل برگزار کنند و ان شاء الله این قبیل اقدامات دستگیر ما در روز قیامت باشد.

مدیر مسئول مؤسسه بیت الاحزان در پایان روز پرستار را به تمامی پرستاران زحمتکش جامعه اسلامی ایران تبریک گفت.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات