سرکار خانم سمیه شنبدی، مسئول امتحانات مؤسسه در گفتگویی با خبرنگار پایگاه خبری بیت الاحزان حضرت زهرا(س) از برگزاری آزمون پایان ترم قرآن پژوهان، کارکنان و معلمان سراسر شعبات مؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا(س) طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 17 و18 مهر ماه خبر داد.

 

 

این حافظ قرآن عنوان کرد: در این امتحانات ۲۳۰۰ نفر از قرآن پژوهان، کارکنان و معلمان در رشته های حفظ کل در ۱۰سطح مختلف  روخوانی و روان خوانی، تجوید مقدماتی و تکمیلی، مفاهیم۱،۲،۳ و مفاهیم تکمیلی، فهم زبان قرآن۱،۲ ؛ تدبر در قران و صرف حضور داشتند.

این کارشناس و فعال قرآنی عنوان کرد هدف از برگزاری امتحانات پایان ترم را سنجش میزان یادگیری افراد در طول دوره بیان کرده و افزود کلیه کسانی که در این آزمون نمره حد نصاب را کسب کنند گواهی پایان دوره معتبر از طرف مؤسسه اهدا خواهد شد.

مسئول امتحانات مؤسسه ادامه داد: کلاس های مؤسسه هر سال در قالب ۳ ترم ۴ ماهه برگزار می شود و افراد در رشته های مورد نظر خود در کلاس ها ثبت نام می کنند که این ترم از ابتدای تیر ماه آغاز شده و در ابتدای آبان ماه ترم جدید آغاز خواهد شد.

گفتنی است تمامی کارکنان و معلمان که حافظ کل قرآن کریم می باشند از ترم گذشته موظف به شرکت در امتحان پایان ترم حفظ در مقاطع مختلف بوده اند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات