صبح روزپنجشنبه 9 آبان ماه همزمان با دومین روز از هفته قرآنی نمایشگاه محصولات فرهنگی و دستاوردها و عملکردهای مؤسسات قرآنی در میدان امام خمینی(ره) شهرستان قرآنی استهبان افتتاح شد.

 

 

نمایشگاه عملکرد و دستاوردهای مؤسسه قرآنی بیت الاحزان حضرت زهرا(س) و جامعه القرآن الکریم با حضور حجت الاسلام خاوری،امام جمعه محترم شهرستان، آقای اکبری نژاد،فرماندار،حجت الاسلام دهقان،رئیس سازمان تبلیغات، حجت الاسلام شاهسونی، مدیر مسئول مؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا(س)، سرکار خانم پاکباز، مسئول جامعه القرآن، خانم کیامرثی، مسئول دبیرخانه شهرستان قرآنی و جمعی از حافظان و قاریان افتتاح شد.

در ابتدای این مراسم مدیر مسئول مؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا(س) ضمن تشکر و قدردانی از حضور مسئولین و عموم مردم مطالبی راجع به هفته قرآنی و برپایی نمایشگاه بیان کردند.

آقای شاهسونی هدف از برپایی نمایشگاه قرآنی را آشنایی هرچه بیشتر مردم با مؤسسات قرآنی و برنامه ها و عملکرد مؤسسات عنوان کردند و افزود این نمایشگاه فقط بخش کوچکی از برنامه های انجام شده در مؤسسات را نشان می دهد و جهت ارائه همه برنامه ها و عملکرد مؤسسات قرآنی نیاز به برپایی نمایشگاه با وقت و فضای بیشتر است.

در ادامه با حضور مسئولین و عموم مردم در هر دو غرفه، توضیحات و نکات مورد نیاز راجع به هر بخش توسط مسئولین غرفه ها بیان شد.

گفتنی است هفته قرآنی از مصوبات شهرستان قرآنی در سال ۸۷ است و ۸ تا ۱۴ آبان ماه به این نام نامگذاری شده است و نمایشگاه تا پایان هفته قرآنی در میدان امام خمینی (رحمه الله علیه) برپاست.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات