فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان‌های استهبان و نی‌ریز و جمعی از مسئولان این دو شهرستان سه شنبه 9 آذر ماه از مراکز قرآنی مؤسسه بیت الاحزان در دهستان خیر بازدید کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان، فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان‌های استهبان و نی‌ریز و جمعی از مسئولان این دو شهرستان سه شنبه ۹ آذر ماه از مراکز قرآنی مؤسسه بیت الاحزان در دهستان خیر بازدید کردند.

بر اساس این گزارش در بازدید صورت گرفته سرهنگ غلامرضا شعبانی نیا، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نی‌ریز، سرهنگ امیری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه استهبان، رؤسای دادگستری و تعدادی دیگر از مسئولان قضایی این دو شهرستان حضور داشتند و در جریان برنامه‌ها و اقدامات انجام گرفته توسط مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) قرار گرفتند.

بازدید از پروژه در حال ساخت مرکز بزرگ قرآنی ویژه طلاب حوزه علمیه و مرکز شبانه روزی حفظ قرآن کریم فاطمیه(س) ویژه خواهران در روستای محمد آباد و همچنین بازدید از مرکز مدیریت بیت الاحزان در روستای ماهفرخان از برنامه‌های صورت گرفته در این بازدید بود.

حجت الاسلام علیرضا شاهسونی مدیر مسئول بیت الاحزان با تشریح تاریخچه شکل گیری مؤسسه، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته توسط بیت الاحزان در سطح کشور ابراز امیدواری کرد با گسترش همکاری‌ها بین بیت الاحزان و نهادهای فرهنگی نظیر سپاه پاسداران بتوانیم گام‌های مؤثرتری در ترویج فرهنگ قرآن کریم در جامعه برداریم.

اعضای هیئت بازدید کننده با ابراز خرسندی از فعالیت‌های مؤسسه بیت الاحزان، نسبت به همکاری بیشتر با بیت الاحزان در حد توان و امکانات اعلام آمادگی کردند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات