مدیر مسئول موسسه بیت الاحزان از شعب خوزستان بازدید به عمل آورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان، حجت الاسلام علیرضا شاهسونی مدیر مسئول مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(س) به همراه تعدادی از اعضای هیأت امنای موسسه ضمن حضور در نشست مسئولان و مدیران شعب خوزستان در اهواز، از برخی از شعب این استان بازدید به عمل آورد.

در این نشست که آقایان قدمزن، پاکاری و مرادپور از هیئت امنای مؤسسه نیز حضور داشتند، مسئولان و مدیران شعب استان خوزستان به ارائه گزارش عملکرد و فعالیت‌های شعبه خود پرداختند و تجربیات خود را در اختیار سایر شعب قرار دادند.  رایزنی و مشورت با سایر همکاران و مسئولان و ارائه پیشنهادها و انتقادات و مطالبه گری از مدیر مؤسسه از جمله مباحث مطرح شده در این نشست بود.

در پایان این نشست حجت الاسلام شاهسونی با جمع‌بندی مطالب و پاسخگویی به سؤالات مطرح شده توسط حاضرین، مصوبات جلسه را اعلام و با ارائه سخنرانی انگیزشی ضمن تقدیر از شعب خوزستان آن‌ها را به خدمت و تلاش بیشتر در راستای اهداف قرآنی و فرهنگی موسسه فراخواند.

بازدید از شعبه رامهرمز و شرکت در محفل قرآنی دزفول از دیگر برنامه‌های این سفر دو روزه کاری بود.

یاد آور می‌شود پیش از این، شش دوره نشست مدیران و مسئولان شعب بیت الاحزان با حضور مدیران مرکز مدیریت مؤسسه در شهرستان‌های فهرج کرمان، استهبان، فسا، داراب، لار و نیریز برگزار شده بود و نشست اهواز هفتمین نشست از سلسله نشست‌های هفتگی مشترک مدیران شعب و مسئولان مرکز مدیریت بیت‌الاحزان و دومین نشست خارج از استان فارس این مؤسسه می‌باشد.

در حاشیه این بازدید مدیر مسئول مؤسسه بیت الاحزان با مسئول دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات استان خوزستان دیدار کرد و در خصوص پیگیری جهت ایجاد یک دفتر مرکزی در اهواز جهت هماهنگی امور شعب موسسه به تبادل نظر و گفتگو پرداختند که با نظر مساعد حجت الاسلام رستمی مسئول دارالقرآن الکریم این جلسه به اتمام رسید.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات