آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویر احمد و امام جمعه یاسوج از مراکز قرآنی مؤسسه بیت الاحزان در دهستان خیر بازدید کرد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویر احمد و امام جمعه یاسوج از مراکز قرآنی مؤسسه بیت الاحزان در دهستان خیر بازدید کرد.

بر اساس این گزارش، عضو مجلس خبرگان رهبری در این سفر یک روزه که به دعوت مؤسسه بیت الاحزان صورت پذیرفت از مدرسه شبانه روزی حفظ و تدبر یکساله کل قرآن حضرت اباعیدالله الحسین(ع)، مدرسه علمیه قرآنی امام صادق (ع) و شعبه بیت الاحزان در روستای محمد آباد بازدید به عمل آورد.

وی در ادامه از مدرسه شبانه روزی حفظ و تدبر یکساله کل قرآن حضرت امام حسن مجتبی (ع) واقع در روستای لای خرمی بازدید کرد و در جریان برنامه های این مدرسه قرار گرفت.

حجت الاسلام شاهسونی مدیر مؤسسه بیت الاحزان که در این بازدید آیت الله ملک حسینی را همراهی می کرد ضمن ارائه گزارشی از تاریخچه شکل گیری و روند اداره این مراکز، به بیان مشکلاتی که مراکز قرآنی بیت الاحزان با آن روبرو هستند پرداخت.

گفتنی است با توجه به فعالیت های چشمگیر مؤسسه بیت الاحزان در سطح کشور، تاکنون تعداد زیادی از مسئولان استانی و کشوری و علمای اعلام از مراکز قرآنی بیت الاحزان بازدید به عمل آورده اند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات