مدیرعامل مجتمع فروآلیاژ رباط کرمان از بیت الاحزان بازدید کرد
محمد علی نژاد محمودی مدیر عامل مجتمع فروآلیاژ رباط کرمان پنجشنبه 6 آبان ماه از مراکز قرآنی بیت الاحزان در شهرستان‌های استهبان و نی‌ریز بازدید کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان، محمد علی نژاد محمودی مدیر عامل مجتمع فروآلیاژ رباط کرمان پنجشنبه گذشته ۶ آبان ماه از مراکز قرآنی بیت الاحزان در شهرستان‌های استهبان و نی‌ریز بازدید کرد.

وی در ابتدا با حضور در مرکز شبانه روزی حفظ قرآن کریم امام حسن مجتبی(ع) واقع در روستای لای خرمی، از فعالیت‌های این مرکز بازدید کرد و با مسئولان و قرآن آموزان این مرکز به گفت‌و گو پرداخت. نژاد محمودی ضمن ابراز خوشحالی از حضور در جمع حافظان قرآن، بر لزوم توجه بیشتر جوانان قرآنی به تولید و ورود به عرصه فعالیت‌های اقتصادی تأکید کرد.

مدیر عامل مجتمع فروآلیاژ رباط کرمان در ادامه از بخش‌های مختلف مرکز مدیریت بیت الاحزان بازدید کرد و در جریان فعالیت‌های قرآنی این مجموعه در سطح کشور قرار گرفت. حجت الاسلام علیرضا شاهسونی مدیر مسئول مؤسسه بیت الاحزان نیز با ارائه گزارشی از فعالیت‌های مجموعه عظیم بیت الاحزان در سطح کشور ابراز امیدواری کرد با همراهی و مشارکت بیشتر خیرین و نیک اندیشان شاهد رونق هر چه بیشتر فعالیت‌های قرآنی در سطح کشوری و بین المللی باشیم.

بازدید از ساختمان در حال ساخت بزرگترین مرکز شبانه روزی حفظ قرآن کریم ویژه طلاب حوزه علمیه و آشپزخانه مراکز شبانه روزی حفظ قرآن بیت الاحزان در روستای محمد آباد آخرین بازدید صورت گرفته در شهرستان استهبان بود.

در ادامه نژاد محمودی از مرکز حفظ شبانه روزی یکساله حضرت زینب کبری(س) شهرستان نی ریز بازدید و در جمع خواهران قرآن آموز سخنرانی کرد. وی ضمن تقدیر از اهتمام قرآن آموزان این مرکز به حفظ قرآن کریم، به ایشان توصیه کرد در کنار حفظ قرآن حتماً به دنبال فراگیری هنر و فعالیت‌های تولیدی هم باشند.

حجت الاسلام شاهسونی به پاس حمایت‌های این خیر اندیش قرآنی با اهدای لوح تقدیر از وی تجلیل کرد و نشان یادبود و محصولات غذایی تولیدی این مرکز شبانه روزی نیز به وی اهدا گردید.

مدیر عامل مجتمع فروآلیاژ رباط همچنین در حاشیه این بازدید با تأمین هدایای جشنواره ملی جبرئیل امین جهت تقدیر از حافظان کل قرآن کریم بیت الاحزان موافقت کرد و به قرآن آموزان مرکز شبانه روزی حضرت زینب کبری(س) جهت تأمین هزینه سفر به مشهد مقدس در صورت موفقیت در حفظ قرآن کریم قول مساعد داد.

 

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات