محسن قیصری از سوی مدیر مؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) به عنوان دبیر ستاد راه اندازی طرح‌های رحله مؤسسه در کشور منصوب شد.

 

به گزارش روابط عمومی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، طی حکمی از سوی حجت الاسلام و المسلمین شاهسونی، مؤسس و مدیر مؤسسه، آقای محسن قیصری به عنوان دبیر ستاد راه‌اندازی طرح‌های رحله مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(سلام الله علیها) در کشور منصوب شد.

طرح رحله(حفظ ۴ جزء از قرآن کریم در ۲ ماه از تعطیلات تابستان) برای اولین از سوی مؤسسه بیت الاحزان حضرت زهرا(سلام الله علیها) با همکاری دانشگاه علوم قرآن و حدیث در مشهد مقدس برگزار و تا کنون این طرح در ۶ نقطه کشور با موفقیت برگزار شده است و این امر مقدمه‌ای برای حضور جوانان در دوره‌های حفظ تخصصی شبانه روزی کل قرآن کریم در یک سال بوده است.

برای برگزاری طرح رحله در سراسر کشور پس از ماهها رایزنی و مشورت با متولیان امور فرهنگی، مؤسسه بیت الاحزان مصمم است در تابستان ۱۳۹۴ این طرح را در بیش از ۵۰ نقطه کشور برگزار نماید.

پیش بینی می‌شود حدود ۲۰۰۰ الی ۲۵۰۰ نفر از جوان و نوجوان ۱۴ تا ۲۳ ساله (به ویژه برادران) در این طرح حاضر شوند.

بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) قصد دارد با اجرای این طرح، که در راستای گسترش فرهنگ قرآن در سراسر کشور پایه‌ریزی شده است، به حول و قوه الهی یک خیزش بزرگ قرآنی را در کشور ایجاد نموده و در پوشاندن جامه عمل به مطالبه مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن کریم، گامی اساسی بردارد.

لذا در همین راستا از تمامی خیراندیشان و مسئولان نهادهای قرآنی و فرهنگی کشور دعوت می‌گردد در اجرای این طرح، مؤسسه بیت الاحزان را یاری نمایند تا انشاء الله در آینده‌ای نزدیک شاهد یک انقلاب قرآنی در ایران اسلامی باشیم.

یادآور می شود استاد محسن قیصری پس از اتمام حفظ کل قرآن کریم در مدرسه شبانه روزی حفظ و تفسیر امام حسن مجتبی(علیه السلام) در سال تحفیظی ۹۰ به مدت ۲ سال مدیریت داخلی مدارس شبانه روزی حفظ تخصصی بیت الاحزان را به عهده داشته است و حافظان کل قرآن کریم مؤسسه بیت الاحزان می توانند می توانند جهت همکاری در طرح رحله با شماره ۰۷۱۵۳۲۸۵۱۸۶ تماس حاصل نموده و یا پیشنهادهای خود را جهت هرچه بهتر برگزار شدن طرح های رحله به آدرس beytolahzan92@gmail.com ارسال نمایند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات