در این جلسه موضوعاتی چون تصمیم‌گیری درباره تخصیص اعتبارات قرآنی، دریافت گزارش‌عملکرد سال ۹۸، تذکر به مؤسسات معین و دستگاه‌ها برای عدم حبس اعتبار، استانداردسازی عناوین فعالیت‌های قرآنی و کمک ۳۰۰ میلیونی دبیرخانه شورای توسعه فرهنگ قرآنی برای ودیعه مکان اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت و ... مطرح شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، در پنجاهمین جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور که روز گذشته ۱۸ شهریور ماه برگزار شد پس از رأی گیری از میان هشت نفر پیشنهادی اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت کشور، حجت الاسلام شاهسونی به عنوان صاحب نظر امور قرآنی در حوزه آموزش شورا انتخاب شد.

بر اساس این گزارش پنجاهمین جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی روز گذشته، ۱۸ شهریورماه، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدسعیدرضا عاملی، رئیس این شورا به صورت حضوری و ارتباط با برخی از اعضا به صورت ویدئوکنفرانس در سالن اجتماعات دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

در این جلسه موضوعاتی چون تصمیم‌گیری درباره تخصیص اعتبارات قرآنی، دریافت گزارش‌عملکرد سال ۹۸، تذکر به مؤسسات معین و دستگاه‌ها برای عدم حبس اعتبار، استانداردسازی عناوین فعالیت‌های قرآنی و کمک ۳۰۰ میلیونی دبیرخانه شورای توسعه فرهنگ قرآنی برای ودیعه مکان اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت و … مطرح شد.

در پایان این جلسه نیز درباره انتخاب چهار نفر، صاحب نظر امور قرآنی برای عضویت در شورا از میان هشت نفر پیشنهادی اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت کشور رأی‌‌گیری شد که بر این اساس با اخذ ۱۴ برگه رأی به ترتیب سیدمحسن موسوی‌بلده با کسب ۱۲ رأی، حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی با کسب ۱۱ رأی، حسین خاکساری‌هرندی و مهدی مقامی به صورت مشترک با کسب ۱۰ رأی براساس توانمندی در هر کدام از حوزه‌های پژوهش، آموزش، تبلیغ و ترویج و مدیریت انتخاب شدند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات