سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن اوقاف استان فارس طی روزهای 7 و 8 آبا‌ن‌ماه با حضور 260 نفر از بانوان قرآنی برگزیده شهرستان‌های فارس در محل اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری مؤسسه بیت الاحزان همزمان با پایان یافتن این دوره از مسابقات، الهام حسین زاده از استهبان و حمیده حسینی از قیر به ترتیب مقام اول و دوم حفظ ۲۰ جزء و محبوبه جعفری از قائمیه مقام اول رشته حفظ ده جزء را کسب کردند که هر سه از حافظان کل قرآن مؤسسه قرآنی- فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها) می باشند.

به گفته حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمیثم حسینی، معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس نفرات اول تا سوم رشته‌های حفظ ۲۰ جزء و حفظ کل و همچنین رشته قرائت تحقیق به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد و‌ در رشته ترتیل ۴ نفر به مرحله کشوری و در رشته حفظ ۱۰ جزء تنها نفر اول به مرحله کشوری راه پیدا می‌کند.

معاون فرهنگی اوقاف فارس با اشاره به برگزیدگان رشته حفظ ۱۰ جزء عنوان کرد: در این مسابقات محبوبه جعفری از قائمیه مقام اول، مرضیه عطائی از لامرد دوم و فاطمه مطهری‌منش از شیراز مقام سوم را کسب کردند.

وی ادامه داد:‌ در رشته حفظ ۲۰ جزء الهام حسین‌زاده از استهبان اول، حمیده حسینی از قیر دوم و زهرا حق‌پرست از سپیدان سوم و در رشته حفظ کل زیبا زارع مؤیدی از شیراز اول، سمانه صداقت‌زاده از شیراز دوم، فاطمه ابراهیمی از شیراز سوم به عنوان برگزیدگان این مسابقات معرفی شدند.

حسینی با بیان اینکه رشته حفظ ۵ جزء مرحله کشوری ندارد، به برگزیدگان این رشته اشاره کرد و گفت: در این رشته مرضیه کاظمی، فاطمه درودمند و مرضیه کلانتری همگی از شیراز به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

معاون فرهنگی اوقاف فارس با اشاره به برگزیدگان رشته قرائت ترتیل عنوان کرد: مریم حریری از استهبان اول، انسیه حریری از جهرم دوم، پوران جوانمردی از شیراز سوم و الهام صفری از شیراز چهارم به عنوان برگزیدگان این بخش معرفی و به مرحله کشوری راه یافتند.

وی اظهار کرد:‌ در رشته قرائت تحقیق نیز زهرا حسین‌پور، فاطمه محتشمی و سمیه غفاری همگی از شیراز به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا سوم این دوره از مسابقات شدند.

حسینی در پایان بیان کرد: مرحله کشوری این مسابقات در نیمه دوم آذرماه سال جاری به میزبانی استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخوردهای انلاین
مشاهده تمامی نظرات